Soundchaser Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Army of Darkness er jo konge! tidenes komedie! Lenke til kommentar
SatanClaws Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Army of Darkness er jo konge! tidenes komedie! 8818431[/snapback] Jau, men den er også snodig... En av tidenes beste filmer ja. Med 2 alternate endings og greier... Endret 9. juni 2007 av SatanClaws Lenke til kommentar
hekkon Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Jeg så en fransk film en gang (som ofte viser seg å være rare ) men denne var noe av det rarere. Det startet med de to hovedpersonene, en jente og en gutt, som lager en lek med en snurrebass. Den som har snurrebassen må gjøre noe villt, det vil si lage problemer for den andre og gi snurrebassen videre, så det hele tiden bytter. Denne leken tar over livene deres og etterhvert som de vokser opp tar de en pause. Uten at jeg skal røpe noe var slutten eksepsjonelt rar. Husker desverre ikke hva den heter. Verdt å se! 8718698[/snapback] Det er vel Love me if you dare det er snakk om, og den er meget god. Lenke til kommentar
Tobe__ Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Stemmer nok det, D.a.n.g.a.n. Runner av Sabu. Platekompaniet hadde nettopp Monday av samme regissør på tilbud. Vel verdt å se (spesielt scenen i hotellkorridoren mot slutten av filmen, den kan nok være litt "rar" ). 8725239[/snapback] Ah, takker! Må nesten se denne igjen, bare for å se om den faktisk var så merkelig som jeg husker den var. Lenke til kommentar
Wollan Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) De fleste Tarantino filmene er jo ganske spesielle, men From Dusk Till Dawn er bare rar. Filmen starter tilsynelatende bra med George Clooney og Quentin Tarantino i hovedrollene, men i den siste halvtime av filmen flommer det bare over av zombier. Endret 11. juni 2007 av Wollan Lenke til kommentar
Kriss-O Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Trodde det var vampyrer jeg.... Lenke til kommentar
AllanPallan Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 "Bubba Ho-tep" som handler om en gammel mann på et sykehjem som påstår at han er Elvis, og en annen gammel afro-amerikansk mann som tror han er John F. Kennedy. I slutten av filmen sloss de mot en eldgammel mumie, mens Elvis bruker gåstol og JFK rullestol! En veldig rar film, men et friskt pust Lenke til kommentar
macciato Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Napoleon Dynamite er noe med det teiteste/rareste jeg har sett! Utrolig meningsløs! Ganske kjedelig egentlig, men noen små gullkorn her og der må jeg innrømme... Fremdeles...På lista over 10 dårligste filmene jeg har sett Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Constantin var rar. Devil's Advocate var rar. Lenke til kommentar
Kenny™ Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Clockwork Orange er den rareste filmen jeg noen gang har sett... bra, men rar... Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Monty Python's The Meaning of Life. Artig uten tvil, men rar så det holder. Lenke til kommentar
Floyd88 Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Donnie Darko, spesiell film Lenke til kommentar
Saetre Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Requiem For A Dream var veldig rar men god. Lenke til kommentar
SkinnyT Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Dnevnoy dozor (Day Watch) Oppfølgeren til Night Watch, må si denne filmen var en smule spesiell.. Lenke til kommentar
athorb Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Napoleon Dynamite er kanskje den filmen jeg har sett som er mest uten mål og mening. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Dnevnoy dozor (Day Watch) Oppfølgeren til Night Watch, må si denne filmen var en smule spesiell.. 9450004[/snapback] Enern ble litt for meget for meg. får se om 2ern er like rar THX 1138 var forbanna rar (og sykt kjedelig!!) Lenke til kommentar
Döden Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Requiem For A Dream var veldig rar men god. 9443687[/snapback] Hvordan er Requiem rar? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 300, Crank og M:I 2. Minner meg ikke om filmer i det hele tatt. Lenke til kommentar
justanotherstar Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Dnevnoy dozor (Day Watch) Oppfølgeren til Night Watch, må si denne filmen var en smule spesiell.. 9450004[/snapback] Synes eneren var rar nok jeg, så den nettop. Hvis toeren er enda rarere får jeg se om jeg gidder å se den. Running With Scissors er en litt snål film, filmen i seg selv er kanskje ikke så rar, men karakterene i den er passe "unormale". Lenke til kommentar
Endre Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Den brysomme mannen kommer veldig høyt på lista. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå