lambiks Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Jeg kan ikke si at jeg helt klarte å syns I Heart Huckabees var noe å forstå seg på. For å sitere Stewie Griffin: "I haven't experienced anything suck this much since I Heart Huckabees" Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Constantine var noe av det rareste jeg har sett. The Departed var egentlig ikke rar, men jeg skjønte ikke en dritt av hvem som var på lag med hvem og sånn Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 The Butterfly Effect Den var rar men god Lenke til kommentar
hekkon Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Jeg nevner de obligatoriske David Lynch og Takashi Miike filmene. Visitor Q Happiness of kakaturis Wild at heart Mulholland drive Ichi the killer Eraserhead Twin Peaks: Fire walk with me The Alphabet Lost Highway Blue velvet Pluss de kortfilmene David Lynch har laga, selvfølgelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 epic movie. den hadde ingen handling, tam story, noen få morsomheter innimellom og kjedelig slutt. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Requiem For A Dream tror jeg den het Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Jeg så en fransk film en gang (som ofte viser seg å være rare ) men denne var noe av det rarere. Det startet med de to hovedpersonene, en jente og en gutt, som lager en lek med en snurrebass. Den som har snurrebassen må gjøre noe villt, det vil si lage problemer for den andre og gi snurrebassen videre, så det hele tiden bytter. Denne leken tar over livene deres og etterhvert som de vokser opp tar de en pause. Uten at jeg skal røpe noe var slutten eksepsjonelt rar. Husker desverre ikke hva den heter. Verdt å se! Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Jeg ble forvirret av The Prestige. Har sett den 3 ganger, har fortsatt ikke skjønt det hele. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Ingen er interessert i at filmar blir spoila her inne. I staden for at me skal springe rundt å redigere ein masse innlegg blir dei sletta så dykk kanskje hugsar det til neste gang. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Jeg husker dessverre ikke tittelen, men filmen er asiatisk, og handler om en mann som løper gjennom hele filmen. Skal sies at jeg ikke har sett filmen siden jeg gikk i niende klasse, så mulig jeg glemmer noen detaljer her. Men hvertfall, det er en mann som løper, og mens han løper, ser han for seg ting han gjør med forskjellige ting han løper forbi. Feks, han løper forbi en vakker kvinne, så han ser for seg at de to har seg osv. I mens samles en gjeng med gangstere eller noe lignede i et klubblokale, og hele møtet ender med at alle dreper hverandre. Når den løpende mannen endelig kommer fram til målet sitt, ser vi at det var nettopp til det klubblokalet han skulle til. Jeg husker dessverre ikke hvordan filmen sluttet. Tror tittelen er noe lignende som "Hongkong Runner" eller noe... Hvertfall, dette er den rareste filmen jeg har sett. 8657005[/snapback] "Dangan Ranna" er det nok du tenker på. Har ikke sett den selv, bare hørt om den. 8695351[/snapback] Stemmer nok det, D.a.n.g.a.n. Runner av Sabu. Platekompaniet hadde nettopp Monday av samme regissør på tilbud. Vel verdt å se (spesielt scenen i hotellkorridoren mot slutten av filmen, den kan nok være litt "rar" ). Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Hva er den rareste filmen dere har sett... Mine to er: "Dødens highway"("Quicksilver Highway") Av Steven king... Handler om besatte gebiss, hender og neser :!: :!: :!: De kutter seg selv løs fra kroppen og går rundt og dreper folk... Minte meg på tegneserien og filmen som heter Kondom des Grauens aka Killer Condom (au! ) Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 den "Tommy" filmen med elton john bland annet for noen år siden. så den på canal+ for ett par år siden. tro filmen er fra 70-80 tallet. total fuckhead hele filmen. men kansje en av de filmene jeg husker best også.. :\ Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 From Dusk Till Dawn rager rimelig høyt på lista over rare filmer. Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Kan kortfilmer gjelde? denne er vel noe av det rareste jeg har sett... http://video.google.com/videoplay?docid=-1...023052205&q=fat Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Speaking of shorts, Rubber Johnny er helt insane. Til å bli klinisk gal av. Lenke til kommentar
potetgullmannen Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Speaking of shorts, Rubber Johnny er helt insane. Til å bli klinisk gal av. 8728935[/snapback] damn den var freaky Lenke til kommentar
Kriss-O Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 From Dusk Till Dawn er jo ikke så rar, mer syk. Requim er heller ikke så veldig rar. Jeg så The fountain i dag, den er ganske rar, veldig fin film. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Den sykeste filmen jeg har sett er nok.... Liquid Sky (1982) Beskrivelse (SPOILER): Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Invisible aliens in a tiny flying saucer come to Earth looking for heroin. They land on top of a New York apartment inhabited by a drug dealer and her female, androgynous, bisexual nymphomaniac lover, a fashion model. The aliens soon find the human pheromones created in the brain during orgasm preferable to heroin, and the model's casual sex partners begin to disappear. This increasingly bizarre scenario is observed by a lonely woman in the building across the street, a German scientist who is following the aliens, and an equally androgynous, drug-addicted male model. Lenke til kommentar
CyMTeC Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Speaking of shorts, Rubber Johnny er helt insane. Til å bli klinisk gal av. 8728935[/snapback] Syk, syk, SYK film.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå