Gå til innhold

Hva er den rareste filmen dere har sett?

Anbefalte innlegg

The Incredebly Strange Creatures who stopped Living and Became Mixed-up Zombies!!? Ligger for så vidt ganske høy opp på lista over rare filmer.

8395112[/snapback]

Den er mainstream rar/obskur, som Surf Nazis Must Die, Cannibal Woman in the Avocado Jungle of Death, Gayniggers from Outer Space, Sorority Babes in the Slimeball Bowl-o-rama eller Beast of the Yukon Flats. Det blir som å si at du liker ukjente indieband og nevner Sufjan Stevens. Snakker vi rare filmer må vi nok til de filmene Njål kun har på Beta Max. Vi snakker films svar på musikkens Uralsk fjellsitar? Vi snakker Plan 69 from Outer Space, Plan 9s ukjente lillebror. Vi snakker Poultrygeist: Night of the Chicken Dead, Zombie Island Massacre, Class of Nuke 'Em High 3: The Good, the Bad and the Subhumanoid og ikke minst The Fountain.

Hvis du tror du skjønte et eneste øyeblikk, et eneste sekund, en eneste frame av The Fountain, så lyger du til deg selv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke om det er den rareste jeg har sett, men den var iallefall merkelig!

Spøkelsesslottet ellerThe Diary Of Ellen Rimbauer som den heter på engelsk. En film basert på en novelle av Stephen King.

Seriøst, den var helt rar :dontgetit:

Handlet om en dame som giftet seg med en mann, og så flyttet de inn i et "slott." Men huset skulle liksom ta hevn på han duden, samtidig som det ble sjalu på Ellen.

Fikk meg en god latter etterpå ja :p

Lenke til kommentar
Vet ikke om det er den rareste jeg har sett, men den var iallefall merkelig!

Spøkelsesslottet ellerThe Diary Of Ellen Rimbauer som den heter på engelsk. En film basert på en novelle av Stephen King.

Seriøst, den var helt rar :dontgetit:

Handlet om en dame som giftet seg med en mann, og så flyttet de inn i et "slott." Men huset skulle liksom ta hevn på han duden, samtidig som det ble sjalu på Ellen.

Fikk meg en god latter etterpå ja :p

8395846[/snapback]

"based on a true story"

De rareste filmen jeg har sett må være "meningen med livet".

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Hvis du tror du skjønte et eneste øyeblikk, et eneste sekund, en eneste frame av The Fountain, så lyger du til deg selv.

8395256[/snapback]

Jeg ble helt autopilot når jeg så den filmen, skjønte ikke en dritt, å når jeg tenker meg om nå, så husker jeg ikke en dritt heller.

veldig rar film

Endret av JRL
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Rareste filmen jeg har sett må ha vært "Bad Taste". Utrolig teit film, men heldigvis likte jeg mye av humoren :wee: ... Humoren var liksom så dum at den var morsom :D

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476
Dere som har tatt SK på videregående husker sikkert:

Bestefar er en stokk

:hmm:

8650684[/snapback]

Tror vi så den i norsken, hvor alle filmene forøvrig er ganske rare og meningsløse for alle, unntatt for norsklærerne som har lest en eller annen tolkning på forhånd.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V

Etter å ha døgnet en natt med lite mat i magen, så bestemte jeg meg for å se "A Scanner Darkly" elns ;P

Var så forvirra at jeg vat helt ut av meg på bussen til skolen noen timer etterpå:p

Lenke til kommentar

Ble lettere sjokkert første gangen jeg så A Clockwork Orange, som er noen år siden nå. Minnes også en film som heter Crash (nei, ikke den nye som er fantastisk bra) der temaet var fetish for å ha sex i baksetet mens man kræsjer i høy fart. Mulig jeg hadde forstått mer av den nå, da det er noen år siden jeg så den også på TV.

edit: legger forresten til Svidd Neger jeg også. Et mesterverk av en film, dersom målet var å fortvile og humre i medlidenhet. "Ska over dammen og drikke coccacola"

Endret av Steffenm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...