Dorian Gray Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 The Incredebly Strange Creatures who stopped Living and Became Mixed-up Zombies!!? Ligger for så vidt ganske høy opp på lista over rare filmer. 8395112[/snapback] Den er mainstream rar/obskur, som Surf Nazis Must Die, Cannibal Woman in the Avocado Jungle of Death, Gayniggers from Outer Space, Sorority Babes in the Slimeball Bowl-o-rama eller Beast of the Yukon Flats. Det blir som å si at du liker ukjente indieband og nevner Sufjan Stevens. Snakker vi rare filmer må vi nok til de filmene Njål kun har på Beta Max. Vi snakker films svar på musikkens Uralsk fjellsitar? Vi snakker Plan 69 from Outer Space, Plan 9s ukjente lillebror. Vi snakker Poultrygeist: Night of the Chicken Dead, Zombie Island Massacre, Class of Nuke 'Em High 3: The Good, the Bad and the Subhumanoid og ikke minst The Fountain. Hvis du tror du skjønte et eneste øyeblikk, et eneste sekund, en eneste frame av The Fountain, så lyger du til deg selv. Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Visitor Q er noe av det merkeligste jeg har sett. Men gud jeg lo godt noen ganger. Lenke til kommentar
krihalie Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Eraserhead var heelt uforståelig Lenke til kommentar
Missen Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Vet ikke om det er den rareste jeg har sett, men den var iallefall merkelig! Spøkelsesslottet ellerThe Diary Of Ellen Rimbauer som den heter på engelsk. En film basert på en novelle av Stephen King. Seriøst, den var helt rar Handlet om en dame som giftet seg med en mann, og så flyttet de inn i et "slott." Men huset skulle liksom ta hevn på han duden, samtidig som det ble sjalu på Ellen. Fikk meg en god latter etterpå ja Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Vet ikke om det er den rareste jeg har sett, men den var iallefall merkelig! Spøkelsesslottet ellerThe Diary Of Ellen Rimbauer som den heter på engelsk. En film basert på en novelle av Stephen King. Seriøst, den var helt rar Handlet om en dame som giftet seg med en mann, og så flyttet de inn i et "slott." Men huset skulle liksom ta hevn på han duden, samtidig som det ble sjalu på Ellen. Fikk meg en god latter etterpå ja 8395846[/snapback] "based on a true story" De rareste filmen jeg har sett må være "meningen med livet". Lenke til kommentar
CrowaX Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 Videodrome og Naked Lunch. Ellers mye av det andre av Cronenberg Lenke til kommentar
Tremors Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Den rareste jeg har sett er "Being John Malkovich". Når jeg leide den stod den under komikk, men var en rar og forstyrrende film. Endret 19. mai 2007 av Tremors Lenke til kommentar
JRL Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 (endret) Hvis du tror du skjønte et eneste øyeblikk, et eneste sekund, en eneste frame av The Fountain, så lyger du til deg selv. 8395256[/snapback] Jeg ble helt autopilot når jeg så den filmen, skjønte ikke en dritt, å når jeg tenker meg om nå, så husker jeg ikke en dritt heller. veldig rar film Endret 19. mai 2007 av JRL Lenke til kommentar
Vidar Busk Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Natural Borned Killers (eller no sånt) Var vel en film uten mål og mening, bare dreping og mer dreping..og så voldtekt og så litt mer dreping! Spesielt... The Hills Have eyes var også ganske dårlig og merkelig. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Rareste filmen jeg har sett må ha vært "Bad Taste". Utrolig teit film, men heldigvis likte jeg mye av humoren ... Humoren var liksom så dum at den var morsom Lenke til kommentar
ronny-andre Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Dere som har tatt SK på videregående husker sikkert: Bestefar er en stokk Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Dere som har tatt SK på videregående husker sikkert:Bestefar er en stokk 8650684[/snapback] Tror vi så den i norsken, hvor alle filmene forøvrig er ganske rare og meningsløse for alle, unntatt for norsklærerne som har lest en eller annen tolkning på forhånd. Lenke til kommentar
MathHouse Skrevet 19. mai 2007 Del Skrevet 19. mai 2007 Adams epler (Adams Æbler) er noe av det mer absurde jeg har sett :!: Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Natural Borned Killers (eller no sånt)Var vel en film uten mål og mening 8650513[/snapback] Vel... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-v6cLnSOv3V Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Etter å ha døgnet en natt med lite mat i magen, så bestemte jeg meg for å se "A Scanner Darkly" elns ;P Var så forvirra at jeg vat helt ut av meg på bussen til skolen noen timer etterpå Lenke til kommentar
Roiku Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Ble lettere sjokkert første gangen jeg så A Clockwork Orange, som er noen år siden nå. Minnes også en film som heter Crash (nei, ikke den nye som er fantastisk bra) der temaet var fetish for å ha sex i baksetet mens man kræsjer i høy fart. Mulig jeg hadde forstått mer av den nå, da det er noen år siden jeg så den også på TV. edit: legger forresten til Svidd Neger jeg også. Et mesterverk av en film, dersom målet var å fortvile og humre i medlidenhet. "Ska over dammen og drikke coccacola" Endret 20. mai 2007 av Steffenm Lenke til kommentar
Kriss-O Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Ble veldig mye diskusjon om enkelte filmer's plott og en del spoilers for filmer jeg har lyst til å se her synes jeg....... men for å svare "naked lunch" Lenke til kommentar
perkristian1991 Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 Attack of the Killer Tomatoes en av de rareste filmene jeg har sett iallefall Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. mai 2007 Del Skrevet 20. mai 2007 What is it 8650383[/snapback] Hvor fikk du sett denne? Jeg må kjøpe den snart, får se om det er noen nettbutikker som selger den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå