ChrchBrnr Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 det må bli Eternal Sunshine of the Spotless Mind spekket med kjente og gode skuespillere, men en rævva film...!!! vel dårligste film tråden er vel strengt tatt i bruk en annen plass, topic her er Hva er den rareste filmen dere har sett? ikke Hva er den dårligste filmen dere har sett Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 4. februar 2005 Del Skrevet 4. februar 2005 Toads synes jeg er en veldig rar film, den fikk 6'er i avisen. Den var lang og ble veldig kjedelig etter hvert, jeg ble rett og slett frustrert mens jeg så den Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 (endret) Ingen som har nevnt Quest For Fire? En film om en neandertalerstamme som får ilden sin slukket og sender ut et par stykker for å lete etter ny ild... Ikke et eneste forståelig ord blir ytret, kun neandertalerspråk. Ron Perlman ser helt groteskt primitiv ut sminket som neandertaler... Men absolutt noe å få med seg. En perle i samlingen min Edit: 1000 Endret 5. februar 2005 av Zyklon Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 Crash med James Spader. Syk rar film Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 5. februar 2005 Del Skrevet 5. februar 2005 synes Fear and Loathing in Las Vegas var litt rar jeg, så den i beruset tilstand men jeg vet ikke om det hadde spilt noen role om jeg så den edru heller, bare rar spør du meg. Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Gayniggers From Outer Space Har egentlig ikke ord... 3439508[/snapback] Bwahaha! Beste jeg har sett på lenge! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Dogville synes jeg bør kvalifisere seg. Plottet var jo greit, men hva med å bruke KULISSER FOLKENS? Slutten var bra da.. Men Svidd Neger er nok den snåleste filmen jeg har sett ja. Veldig bisarr.. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 Overrasker meg at ingen har nevnt Salò. Makan til merkelig film skal man lete lenge etter Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 A Clockwork Orange og Lost Highway er vel noen av de rareste jeg har sett. Synes likevel at begge er geniale. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 synes Fear and Loathing in Las Vegas var litt rar jeg, så den i beruset tilstand men jeg vet ikke om det hadde spilt noen role om jeg så den edru heller, bare rar spør du meg. 3630158[/snapback] fear and loathing in las vegas er en kjempefilm! litt merklig er den nok. Men en av depps beste roller noensinne. kliss like hunter thompson for min egen del forstod jeg ikke en dritt av Mulholland DR. Satt igjen som et spm tegn i ca en uke etterpå og forstår fortsatt ikke så mye i dag heller. Men alle kan vell vere enig om at Lynch er en smule på tur? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Starry Night <- van Gogh vender tilbake fra de døde og flytter til Hollywood til sin frustrasjon å finne ut at bildene hans blir solgt for millioner. Alt er dritdårlig i filmen! At Universal distribuerte denne er for meg utrolig. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Lost Highway, skjønte ingenting av den først. Mullholland Dr. på en andreplass. Lynch for the win. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 12 Monkeys var en syk syk film men ganske god. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Santa sangre er relativt forunderlig. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Det må uten tvil være Ett hål i mitt hjärta. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Det er to år siden jeg postet Eraserhead i denne tråden og jeg har enda ikke sett noe rarere. Unntaket er vel kanskje The Fountain, selv om det er på en helt annen måte. Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Wild at Heart av David Lynch. Lynch er nok til tider en snodig kar, men han lager gode filmer. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Noen som har sett Legend (1985) med Tom Cruise, av Ridley Scott? Syns den også fortjener en plass i tråden. Skikkelig fruitcake greier, sinnsykt forvirrende film. Traileren er ikke så syk, men man begynner å forstå at... Alt er ikke helt som det skal være. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 The Incredebly Strange Creatures who stopped Living and Became Mixed-up Zombies!!? Ligger for så vidt ganske høy opp på lista over rare filmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå