Haarvekst Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Napoleon Dynamite er noe med det teiteste/rareste jeg har sett! Utrolig meningsløs! Ganske kjedelig egentlig, men noen små gullkorn her og der må jeg innrømme...Fremdeles...På lista over 10 dårligste filmene jeg har sett 8861651[/snapback] Napoleon Dynamite er jo genial. utrolig morsom og orginal. ligner ikke på noe annen komedie. kan være rar til tider, men genial Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Napoleon Dynamite stiller sterkt som kandidat til den rareste filmen jeg har sett. Men det er også en av de morsomste filmene jeg har sett på lang tid Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Ken Park, snodi film Lenke til kommentar
marterenee Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Jeg veit faktisk ikke. Men en film jeg aldri har forstått meg på er "The Others", jeg lover at jeg har sett den mange ganger. Men forstår meg aldri 100 % sikker på den ! Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 har sett mange rare filmer Basket case Plan 9 from Outer Space Skal komme med mer når jeg kommer på noen Lenke til kommentar
General_Skurf Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Frankenfish lol Lenke til kommentar
Jan Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Frankenfish lol 9491700[/snapback] Ey, B-film av klasse! Man ser jo ikke at det er dårlig produksjon før helvete bryter løs. Lenke til kommentar
Early Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Dei eg kommer på i farta: Fear and Loathing in Las Vegas: sov igjennom halve filme,den var skikkelig slitsom og med Jhonny Deppsom masa og tyte heile vegen, dei 10 første minutta var greie, men så... Den Brysomme Mannen: egentlig ganska bra og morsom på en måte, men veldig rar handling. Edward Saksehand: var nokså spesiell, ganske bra og Evil dead 2 og Army of Darkness: geniale From Dusk Till Dawn: en av dei merkligste vendingane eg har sett i film Japanske skrekkfilmar som: One Missed Call og the The Ring 1-2: merkelige og rotete Casshern: en av dei merkligste filmane eg har sett, men likte den faktisk, nåkken andre her som har sett den? Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 14. august 2014 Del Skrevet 14. august 2014 Kan vel ta noen av mine før denne nektrobumpen stenges. Seriøst, vekke en syv år gammel tråd uten å poste noe? Death Bed: The bed that eats. Handler om en seng i en gammel, forlatt herregård. Ungdommer morer seg med å bryte seg inn i herregården, og prøver å ha sex i sengen. Bare synd sengen har en tendens til å spise dem. The Mangler: Her snakker vi en drapsvaskemaskin (!) basert på en novelle av Stephen King. Har foreløpig fått to (!) oppfølgere. Så langt. Dafuq... The Elevator: Jepp, heiser er farlige saker. Med mindre man tar trappen, da. Teeth: Ung tenåringsjente er som vanlig i kamp med hormonene og svært så sexfrustrert. Men det er jo klart det ikke er helt enkelt å få seg et ligg når man har skarpe tenner i fitta. Poultrygeist: Night of the chicken dead. Strengt tatt en parodi på Night of the living dead, men tar den med likevel. Vi snakker folk innesperret på en KFC-restaurant og zombiekyllinger. Syk film. Ellers har vi jo de typiske "naturen slår tilbake"-filmene med drapsdyr. Her har det vært mye rart. Hunder, katter, frosker, snegler, fugler, bavianer, selv kaniner. (se Night of the lepus for litt kaninmoro.) Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 17. august 2014 Del Skrevet 17. august 2014 Drowning by Numbers: http://www.imdb.com/title/tt0092929/?ref_=nv_sr_1 Dogtooth http://www.imdb.com/title/tt1379182/?ref_=nv_sr_2 To bra veldig rare filmer jeg har sett i det siste Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. september 2014 Del Skrevet 6. september 2014 A Very Old Man with Enormous Wings http://www.imdb.com/title/tt0096077/reference Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå