jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hei jeg har tenkt å kjøpe meg et gammelt sånn instant kamera på ebay problemet mitt nå er om jeg kan få tak i film noe sted, filmen jeg trenger er av typen polaroid sx-70 så om noen har noen inspill blir jeg veldig lykkelig. Søkt i noen timer nå. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg fant heller ikke sx-70 på fritekstsøket, så blant de butikkene som ligger i produktguiden er det antakelig lite håp. www.lomorks.no og www.fotoimport.no har størst utvalg i filmer, men jeg finner ikke polaroidfilm hos dem, så jeg forslår å sende dem en mail og spørre.. Ta også en titt her: http://foto.no/cgi-bin/linker/linker.cgi?kat=ubutt Lenke til kommentar
Pingla Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Klipp fra Maxi-Foto: Maxi-Foto inngår avtale med Polaroid (10.04.2003) Maxi-Foto gikk i går inn en avtale med RafoEngros AS som er forhandler av Polaroid i Norge. Det innebærer bedre utvalg av kameraer og filmer fra Polaroid hos Maxi-Foto. Det nye konseptet til RafoEngros AS kalles: "Polaroid Keydealer". Det vil si at Maxi-Foto skal ha Polaroid produkter og film inne til en hver tid, og du som kunde får bedre prisvilkår. Maxi-Foto Maxi Storsenter Aslak Boltsgt 48 2316 Hamar Telefon: 62 52 91 55 Telefax: 62 52 99 33 epost: [email protected] -- Fra Polaroid i England: http://www.shorl.com/gufabrafebomy Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Jeg så en kunde kjøpe SX-70 film hos Antonio Stasi Classic Camera i Bergen uken før pinse. Den butikken er forøvrig et herlig sted for entusiaster av analog foto. Bør sjekkes av alle som sikler over klassisk kvalitetsutstyr som Rollei, Hasselblad og Leica +++ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå