Heatsink Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 driver å "planlegger" en mod og jeg har litt lyst på orange farge på alle kabler. men jeg lurer på hva som er hva? ide kablene på 3dfxcool er visstnok orange og uv reaktive. har også sett disse: (riktig nok fra frozen cpu men jeg har også funnet de i norge) både inni pakka og på bilde virker jo de orange men i følge pakka og på det andre bildet er jo de røde. er også ide ledningene røde da? finnes det i det hele tatt orange og rød UV sleeve eller er det det samme bare ? blir litt forvirra kan noen hjelpe meg å klarne opp litt ? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 ingen som har prøvd verken den "røde" vantec sleeven eller de "orange" ide ledningene fra revoltec og kan si noe om fargen? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 På jobben har de tatt inn alt av casemod fra pcstyling.no Kabel strømpene er orange. Jeg har ikke sett de med uv lys på. De orange ide ledningene vet jeg ingen ting om, men regner med at de er slik som på bildet. Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 eg har dei blå... dei lyse ikkje då dei blir belyst me uv:S bare strippsa Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 9. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2005 er det noen andre som vet hvilken farge den røde vantec pakka egentlig har under uv lys? Lenke til kommentar
Sid83 Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Den røde pakka fra vantec gir orange under UV belysning. Håper denne info'en hjalp. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 det gjorde det det virker som om det er en masse orange ting som blir kalt "røde". virker også som at de tingene som virkelig er røde er mer rosa/lilla. eks: rød 3 pins connector. og rød ledning. Lenke til kommentar
Sid83 Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Ja, man kan jo undres over det. Vantec Sleeve kit rød er jo faktisk rosa i vanlig hvitt lys, og da orange i UV som jeg nevnte. Hmmm... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå