c-NOfx Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 hvordan ser man forskjell på + og - når man kobler til pcen?? de småe cablene som det står power sw og speaker og h.d.d ossv..hvordan vet jeg at jeg har sotte de rett veg? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) manualen skal gi forklaring på dette, hvis du ikke har den så finner du den sikkert ett sted på nettet. Den gangen jeg gjorde det var det fargemerket. Edit: Power knapper kan stå hvilken som helst vei, det samme kan reset, disse lager kun en kortsluttning mellom pinnene. Endret 5. januar 2005 av AndersT2 Lenke til kommentar
c-NOfx Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 ja for jeg trodde jeg hadde koblet feil..når jeg starter pcen min så får jeg ikke installert windows eller noe..det kommer opp en blå skjerm der det står noen feilmeldinger.masse tall og shit.. hva kan det være?? Lenke til kommentar
hds Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Er jo bare å putte dem inn der dem skal. Tenker ikke på noen vei dem står, funker ihvertfall for alle pc'er jeg har montert :!: Endret 5. januar 2005 av hds Lenke til kommentar
c-NOfx Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 ja men da jeg hadde koblet ferdig så var det ikke lys i den pæra som skal lyse når maskinen jobber..når jeg snudde den kabelen så funket det..så det må jo være forskjellige veier.... Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Som en regel skal skriften på kontaktene vende utover, slik er det vanligste. Lenke til kommentar
c-NOfx Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 hvorfor kommer det opp en blå feilmeldingsskjerm som det står at maskinen er i frysemodus ellerno?? jeg får jo ikke startet opp pcen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå