Gå til innhold

Plutselig ble grafikken annerledes


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har spilt CS: Source en stund nå, men i dag så jeg at grafikken plutselig ble så merkelig annerledes enn den pleier.

 

Jeg mistenker at grunnen kan være at det skjedde da jeg var inne og spilte litt på en deathmatchserver med et custom map som ble downloadet til maskinen.

 

Hva tror dere at det er?

Og viktigsk av alt, hvordan kan jeg fikse dette?

 

Fargene virket så matte, og så var det lyst overalt, inkludert inne i tunnelen.. så rart ut..

post-176-1104960840_thumb.jpg

Endret av Kenny000
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje du har lastet ned en "No-shadows-hack"....? Det kunne jeg ha trengt fra tid til annen :)

 

Du kan se i innstillingene for grafikken, om det står DirectX level 7.0 (eller noe sånt). I oppstartskommandoen kan du skrive:

-dxlevel 90

Det vil i så fall fikse dette. Neste gang du starter opp igjen, så kan du fjerne denne kommandoen.

 

Men jeg vil jo tro at det er skygger selv i DX7-modus... :dontgetit:

Endret av emacoolit
Lenke til kommentar
Kanskje du har lastet ned en "No-shadows-hack"....? Det kunne jeg ha trengt fra tid til annen :)

 

Du kan se i innstillingene for grafikken, om det står DirectX level 7.0 (eller noe sånt). I oppstartskommandoen kan du skrive:

-dxlevel 90

Det vil i så fall fikse dette. Neste gang du starter opp igjen, så kan du fjerne denne kommandoen.

 

Men jeg vil jo tro at det er skygger selv i DX7-modus... :dontgetit:

det finnest en komadno slik at det ikke finnest skygger...Men husker den ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...