cybro Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Korleis aktiverar ein IR på 510m? Takk for svar! (Har søkt på forumet, men finn ingen innlegg.) Lenke til kommentar
Hanasand Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hvis det er likt som på 500m så må du inn i biosen under oppstarten og Enable den. Lenke til kommentar
cybro Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Var det eg og trudde, men eg kjem ikkje inn i BIOS på PCen. Andre alternativ? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hva med å ta problemet ved roten og prøve å komme inn i BIOS? BIOS pleier å være temmelig nyttig ;P Lenke til kommentar
cybro Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Hehe, ja vet. Sliter med saken. Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Hvorfor kommer du ikke inn i BIOS? Er det passord på? Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 jeg trudde ikke det var bios på laptoper jeg. eller bios som man kan komme innpå pga. jeg har en veldig gammel toshiba sattelite p2 laptop..... den skjer det ingenting nir jeg trykker "del" under oppstart. jeg slår den på så kommer det wlcome toshiba bilde så loader den windows med en gang ? har jeg en tilgjenlig bios ? Lenke til kommentar
cybro Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Hvorfor kommer du ikke inn i BIOS? Er det passord på? Det var ikkje passord på, men eg kom inn no. Eg som var for sein med å trykke på F2. Men eg har framleis problem med å enable IR. Den står no på Disabled, men eg kan også velgje mellom COM1, COM2, COM3 og COM4. Kvifor ikkje enable? Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 vis du kjører windows 2000 på den så fungerer ikke ir porten.. jeg hadde samme problem med min.... du må innstalere win2k service pack 4 da er ir porten aktivert å den kan brukes til internett modem via tlf som jeg bruker den til eller kommunikasjon mellom annet bærbart Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Hvorfor kommer du ikke inn i BIOS? Er det passord på? Det var ikkje passord på, men eg kom inn no. Eg som var for sein med å trykke på F2. Men eg har framleis problem med å enable IR. Den står no på Disabled, men eg kan også velgje mellom COM1, COM2, COM3 og COM4. Kvifor ikkje enable? du velger hvilken port signalene skal på. I feks nokia phonesuite er dette noe du må oppgi. så velg feks com 4 du Lenke til kommentar
cybro Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 vis du kjører windows 2000 på den så fungerer ikke ir porten.. Eg køyrer Win XP, og Samsung E700(har også ein Sony Ericson T630 dersom det fungerer bedre med den). Så lenge eg får aktivert IR, så er eg fornøgd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå