Lozip Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Jeg lurer på hvor mange det er som har et Chieftec kabinett... Jeg bare gidder ikke å kjøpe et kabinett som alle andre har....Kan ikke alle som har det skrive et svar til denne Hilsen Lozip ------------ Har en pc men den funker nesten aldri. ----------------------- [ Denne Melding var redigert av: Lozip på 2002-06-10 14:24 ] Lenke til kommentar
hurst Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 driver du å fører statistikk eller no? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Jeg har det. Og jeg vet om mange som har et ! Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Hehe - nå er det blitt så vanlig med 'fancy' kabinetter (LianLian, Chieftec osv.) at det mest eksklusive du kan skaffe deg nå er nok et 'gammeldags pc-grått kabinett', for det er det jo nesten ingen som har lenger! :smile: Selv har jeg Chieftec Dragon. Lenke til kommentar
[nicko] Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Det var en lignende tråd her for noen måneder siden. Resultatet ble mange hundre hvis jeg ikke husker helt feil. Selv har jeg et Dragon i silver, men som er ganske heavy modda, så det får veie opp. Men det er drit gode kabinetter de derre chieftecene... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Lozip eg har et chieftec kabinett,hvorfor gidder du ikke å kjøpe et chieftec kabinett,hvorfor tror du at mangen kjøper det cabbinettet,det er et av de beste som finnes på markedet akkurat nå,du har mye plass å rote i,har bra med hd og cd/dvd plasser+ mangen kabb vifter 4 stk 80mm og mye annet. Kjetil Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Hva med å prøve litt retro-styling? En tanke slo meg: Hvis jeg leter litt i kjellern til foreldrene mine finner jeg sikkert mitt gamle originale IBM PC/XT-kabinett - en stygg desktop-sak i metall. Tenk så kult å bygd opp en ny PC (2.2Ghz, 512MB RAM, 180GB disk etc etc) i et slikt kabinett - tror nesten det må bli prosjektet mitt neste gang jeg skal ha en større oppgradering. - Hvis jeg er virkelig fingerferdig kanskje jeg klarer å montere inn en LCD-skjerm i kabinettet til den gamle monokrom (grønn og sort!) skjermen også. :smile: Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Quote: Den 2002-06-10 15:18, Gabriel_X skrev:Hva med å prøve litt retro-styling?En tanke slo meg: Hvis jeg leter litt i kjellern til foreldrene mine finner jeg sikkert mitt gamle originale IBM PC/XT-kabinett - en stygg desktop-sak i metall.Tenk så kult å bygd opp en ny PC (2.2Ghz, 512MB RAM, 180GB disk etc etc) i et slikt kabinett - tror nesten det må bli prosjektet mitt neste gang jeg skal ha en større oppgradering. - Hvis jeg er virkelig fingerferdig kanskje jeg klarer å montere inn en LCD-skjerm i kabinettet til den gamle monokrom (grønn og sort!) skjermen også. :smile: du kan jo prøve,men det er nok forlite til p4 system.Kjetil Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Quote: Den 2002-06-10 15:35, Kjetil Lura skrev:du kan jo prøve,men det er nok forlite til p4 system. Neida, det burde gå fint - er jo et stort kabinett av denne typen: http://members.primary.net/~cholowat/xtrev...w/xtreview.html Må selvsagt rive ut 'alt' inni og sette i ny powersupply, lage fester til hovedkort og harddisker, lage nye hull bak for tilgang til skjermkort/mus/tastatur/USB o.l. men det burde være en overkommelig jobb. Å få trøkka en LCD-skjerm inn i det gamle skjermkabinettet derimot kan nok by på problemer hvis man skal få det til å se 'naturlig' ut. Faren min jobbet i IBM når disse PC/XT'ene kom, så det er en original IBM-kasse med logo og greier jeg har på lur :smile: Lenke til kommentar
eught Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 jeg har chieftech. men det er ikke som alle andre sitt for jeg har masse klistremerker og det har en skramme etter en kamerat mistet det i bakken da vi skulle på LAN . men ingenting ble ødelagt så må bare si at chieftech er sterke kabinetter! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Chieftek her også. Lozip, du kan sjekke ut Elle eller Lian Li hvis du vil ha noe mindre utbredt. Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 En blå bjuty, det høyeste. Driver å modde det just nu, mene jeg er fattig student så det går treeigt. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 jeg har 2 ...3 av mine kammerater og også det. men hvorfor lurer du på det? du treffer sikkert alldrig noen av oss... Lenke til kommentar
drbass Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Me har også nedmoddet og støgt skikkelig dårlig kabinett, ræva ikke kjøp det. Kjøp image&shaptek hvis du skal ha noe som holder Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Jeg og 4 andre kammerater har Chieftec Dragon/Scorpio.Alle er veldig fornøyde! Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Fedex er på vei mot Gamle mor Norge med mitt nye Lite-On FS020 "Supertower". Lenke til kommentar
hakkepeil Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 jeg har oxo chieftec! Hadde det midi, men det ble for lite så jeg kjøpte server tower. Noen bilder av det gamle her: http://home.no.net/ptolsen/casemod.htm (under kabinett) Tommy Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 lag eit kabinett sjølv...på den måten skaper du du mest fancy kabinettet på jorda :wink: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Vell, , siden databutikken ikke hadde det svarte dragoon kabinettet på lager kommer det snart et NeonLight klabinett til meg:) Har sett test av det på sweclockers.com Og det fikk veldig bra omtale. Det er tiulogmed innebygget viftestyring. Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 eh ! her var det mange forslag ja lol Hvorfor ikke rett og slett bygg hele dritten ned i en gammal kjeledress eller no , da har du ivertfall noe som ingen har , du kan kalle den for hot pans eller no LOLOLOLOL ps. bare pass på så du har masse lommer på den dressen hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå