L03VIk Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Hva er det beste programmet for å lage CD- og DVD-Cover? Gjør ikke noe om det koster penger (så lenge vi ikke snakker tusener selvfølgelig) På forhånd takk for hjelpen! Endret 6. januar 2005 av L03VIk Lenke til kommentar
SinIC Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Heisann! Jeg bruker Cover XP. Synes det er et genialt program. Slipper resizing og alt styr. Bare drar bilder over til programmet, og så print. Du kan laste ned en shareware version som kan brukes 100 prosent! HER finner du det! Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Takk for hjelpen så langt! Hadde allerede sett litt på Cover XP, bare ville forsikre meg om at det ikke var noe som var 1000 ganger bedre jeg gikk glipp av:-) Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Var ikke helt det jeg var ute etter (Cover XP). Det jeg var ute etter var et program til å lage egne cover (som Nero Cover Designer (bare bedre )) Lenke til kommentar
Mistar Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 fant et som het noe sånt som "dvd og cd cover print". Prøvde det litt, syns det var bra, men tror man må kjøpe det (koster 5 dollar eller noe) for å få full effekt på det. Ganske lett program. I tillegg har man jo Easy Cd creator sin cover sak. ulempen med denne er at man må installere resten av brenne-programmet også, som etter min mening er smakløst og dårlig samt at det føkker opp maskinen (min). For cover til selve platen (ikke jewel case) fins det et ganske bra som heter Icd Coolbela eller noe i den duren. Fulgte med enn sånn cd-label print sak jeg kjøpte en gang.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå