janfredrik Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Ja, nå har jeg skaffet meg et domene Så nå: Hva skal stå i de ulike feltene? Jeg har domene fra web10.nu Takk for svar Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 1. Gå inn på kontrollpanelet for webhotellet ditt. Så aktiverer du MySql. 2. Så Du skal koble til den nye databasen med hostnavn: db.dittdomene.no Eks. Host: db.dittdomene.no Brukernavn: wno1234 Pass: abc123def Db: wno1234 Du kan finne de riktige tallene i velkomstmailen din. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg prøvde med den adressa jeg fikk imens (fordi ikke ***.net fungerer enda fordi jeg betalte idag) men det fungerte ikke. Det kom feil brukernavn eller passord. Men jeg får se når ****.net fungerer da. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg prøvde med den adressa jeg fikk imens (fordi ikke ***.net fungerer enda fordi jeg betalte idag) men det fungerte ikke. Det kom feil brukernavn eller passord. Men jeg får se når ****.net fungerer da. Ok, men nå vet du i hvertfall hav du skal gjøre. Funker til meg. btw.. Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Åja.. Så du har mambo du også? Kan jeg se på din? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Åja.. Så du har mambo du også? Kan jeg se på din? MySql + PHP fungere til meg. Har ikke innstallert mambo, bruker et script kalt Siteframe. Enklere, btw. Men skal konvertere til Drupal som har valid html og bruker css! Ser bra ut, inkludert eget forum, egen blogg med, osv. ! SKal begynne på det nå, men ser at templatestrukturen er satt opp av tabeller, skuffende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå