Gå til innhold

Er dette et bra tv? Philips 32PW8609

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må ikke ha nytt tv nå men syntes dette var et svært godt tilbud. Kanskje det er lurt å vente til Plasma/LCD blir billigere?

du kan jo alltids vente, men for å være helt ærlig syntes jeg at den tven der var såpass billig at du kan like godt slå til nå med en gang. Den tven blir nesten utslitt før plasma/lcd er billig nok ;)

Jeg vil si det er helt knall å bruke 5000 på en tv som du skal ha i f.eks 2-3 år før du gjør "stor-kjøpet" og skaffer deg en tv til gjerne dobbel/trippel pris.. :)

Lenke til kommentar

Den tv'n er helt grei, men sliter endel med kabel-tv bruk (dårlig digital støyreduksjon som gir endel mer flimmer og uskarpheter i bildet). Det er også tilbud på Panasonic TX32px11 for 1000 mer, den er en del bedre på kabeltv og noe bedre farge og kontrastomfang. Verdt prisen å kjøpe den spør du meg, begge har fallt omtrent 2000kr....!

Lenke til kommentar

Jeg har bestilt den tv'n på elkjøp! Den kommer neste uke.. De hadde bestilt 6 stk, og 5 var tinget.. Flaks :D Håper jeg blir fornøyd, hvis ikke så kan jeg nå bruke deres 30 dagers garanti og så bytte dne inn til Panasonicen.. Jeg skal og ha denne tv til jeg skal ha meg LCD/Plasma om 3-4 år...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...