Gå til innhold

Dør til Chieftec Maxi tower trengs!

Anbefalte innlegg

Har et tilsvarende slikt kabinett, bare at mitt er Matrix.

Åpnet døren en dag, og den "tappen" som holder døren øverst, knakk av...

(klikk for større bilde)

im0005654zp.th.jpg

Noen som vet om de selger bare dørene eller noe annet lurt jeg kan finne på? Tviler på superlim duger, da tappen er så liten, og den ville måtte motstå press med å svinge døren ut og inn....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg ville boret et hul gjenom tappen og døra og satt inn en tapp og limt det sammen.

eller bare bore ut helle tappen og erstattet den med noe annen, viss du har noe liggende med samme diameter

Tvile på eg vil klare og borre hull i den tappen, da an e ca 3 mm bred.. Altfor skrøpelig til at noe slikt ville gått..

Angående modding så har jeg liten erfaring med det, ser ikke helt hvordan jeg skulle gjort det.. Tappen er jo veldig liten, og går inn i ett like lite hull på selve kabinettet.. Kan ikke ta noen frekke trix i ludo som jeg ser iallefall....

Skal sjekke ut Microplex.

Endret av superreven
Lenke til kommentar

Hei,

Har selv opplevd det med kabinetter som er sendt via posten :ermm:

Man kan kjøpe fronter, men ofte tar de som selger slike fronter, det samme som en ny kasse :whistle: ... (samme som på blekkskrivere...)

Kjøp et to komponent lim / epoxy lim - det holder - trust me!

La den ligge i 24t med press (i alle fall ikke i spenn) og det skal holde! Det limet som er til overs, kan du fjerne med en neglfil e.l.

Håper tipser funker for deg også!

Ha en god kveld :)

Hilsen,

Pyton.no - Salg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...