Aiwa-_- Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Jeg skal da bestille ett hk som skal funke på min pc, det er altså kravet, att det funker.. og att det er micro atx. Så, siden jeg har lite peil så hjelper dere forum heros meg Socket 478 btw.. Jeg har følgende hardware ( skal oppgradere dritten når jeg får spenn ) Intel Celeron 2.8 ghz 128 kb cache Twinmos pc 2700 512 mb ram Msi cd/dvd/cd-brenner combo agp skjermkort Seagate barracuda 120 gb 7200 rpm 2 mb cache Pris ? jo, den skal helst være minst mulig.. budsjett is my middle name.... tack på forhånd folkens Endret 5. januar 2005 av Ueland Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Asus P4P800-MX kan være ett godt valg. Men det beste valget du kan gjøre er å bytte til en Pentium prossessor denne på 2.8 GHz vil du merke STOR forskjell på, selv om den har samme klokkehastighet. Forskjellen er fiat mot ferrari. Selv 2.6 ghz versjonen vil du merke forskjell på. husk 800 FSB Lenke til kommentar
Aiwa-_- Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 hadde vært koselig med ny prosessor, men her er først skritt å få pc'n igang igjen. Bytter nok prosessor til sommern.. bytter sikkert til socket T også da.. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Hvis du bytter sokkel også til sommeren, så finn det billigste så lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå