audunr Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Det Apple selv har sagt er første halvdel av 2004. Kanskje får vi høre noe mer nå i januar. MVH Audun Lenke til kommentar
simenss Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Det Apple selv har sagt er første halvdel av 2004. Kanskje får vi høre noe mer nå i januar. MVH Audun Snakk om store endringer siden 10.2.8? Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Det Apple selv har sagt er første halvdel av 2004. Kanskje får vi høre noe mer nå i januar. MVH Audun Snakk om store endringer siden 10.2.8? bare 10.3 er vel store nok endringer, og du kan jo plusse på endel der... Skal vel se om jeg kan lete frem en liste eller noe av det som hitill er bekreftet eller noe.. Hvis ingen andre har det da? Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Det Apple selv har sagt er første halvdel av 2005. Kanskje får vi høre noe mer nå i januar. MVH Audun Slik. :-) Fra 10.2.8 blir vel Tiger en helt annen verden. Det blir nydelig for alle som oppgraderer. (Og hvertfall om man har et grafikkort med ikke fullstendig håpløs funksjonalitet.) :-) Lenke til kommentar
audunr Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Det Apple selv har sagt er første halvdel av 2005. Kanskje får vi høre noe mer nå i januar. MVH Audun Slik. :-) Fra 10.2.8 blir vel Tiger en helt annen verden. Det blir nydelig for alle som oppgraderer. (Og hvertfall om man har et grafikkort med ikke fullstendig håpløs funksjonalitet.) :-) Hehe, er ikke så greit. Det jeg venter mest på er neste iChat og Safari. Spesielt iChat. Videokonferansemulighetene (puh!) ser helt utrolig bra ut i den videoen som ligger på Apples sider. MVH Audun Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg venter egentlig mest på Spotlight, Quartz 2D Extreme og H.264. Kanskje dashboard vil ha en verdi også. Jeg håper bare Apple har laget nye PowerMacer innen Tiger shippes, sånn at jeg kan ta i bruk Q2DE med en gang. Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 oppgradering fra v10.3, hva vil det koste? Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Ganske nøyaktig 1300 kroner. Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Jeg har forstått det slik at Tiger vi dra bedre nytte av Mac'ens skjermkort til å tegne de fine effektene i GUI'et til OSX. Nå vet vi at prisen på iBook har blitt satt ned nå rett før Expo, så kan det tyde på at det nå kommer en oppdatert modell med en litt kraftigere grafikkløsning? Har hørt folk antyde at Radeon 9200 32MB som nå finnes i iBook kan bli litt for tynt. Skjønner jo at Tiger vil kunne kjøres på det meste av maskinvare ved at effekter og slikt skrus av, men jeg tenker meg at Apple vil at iBooken som finnes på markedet skal takle all herligheten Tiger bringer med seg... Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Det er riktig det, at Radeon 9200 er for tynt. Man trenger et grafikkort som støtter Shader Model 2.0. Jeg håper alle macene Apple selger som nye har grafikkort som støtter dette, når Tiger lanseres. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Nok en gang lover apple 150+ nye fuksjoner... Gleder meg villt:D! Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 1300, liker ikke den prisen. Let me know om det var verdt hver ei krone. Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 men jeg tenker meg at Apple vil at iBooken som finnes på markedet skal takle all herligheten Tiger bringer med seg... ibooken som finnes nå, vil den ha problemer, tror du? Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 men jeg tenker meg at Apple vil at iBooken som finnes på markedet skal takle all herligheten Tiger bringer med seg... ibooken som finnes nå, vil den ha problemer, tror du? En iBook som selges nå vil ikke ha mer problemer med å kjøre Tiger enn den kjører Panther nå. Det som skjer er at maskiner med fett nok grafikkort får et ekstra lite tupp i enden slik at opplevelsen blir smooth. For eksempel skal resizing av vinduer gå "noen" hakk bedre om man har bra grafikkort enn om man ikke har et som støtter denne teknologien. Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 1300, liker ikke den prisen. Let me know om det var verdt hver ei krone. Du må jo selvsagt evaulere for deg selv om operativsystemet er verdt pengene. Om ikke får du bare bli igjen på Panther og så oppgradere neste gang Apple slipper en ny versjon, sikkert i 2007. Jeg kommer hvertfall til å oppgradere, ettersom jeg ikke utstår å bruke et operativsystem jeg vet ikke er nyest og med mest gloss. :-) Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 1300, liker ikke den prisen. Let me know om det var verdt hver ei krone. Du må jo selvsagt evaulere for deg selv om operativsystemet er verdt pengene. Om ikke får du bare bli igjen på Panther og så oppgradere neste gang Apple slipper en ny versjon, sikkert i 2007. Jeg kommer hvertfall til å oppgradere, ettersom jeg ikke utstår å bruke et operativsystem jeg vet ikke er nyest og med mest gloss. :-) Synes det er verdt de 1200-1300kr glatt hver eneste gang, og jeg ser ikke at dette skal være forskjellig. Win ser ut fra noe fra den tidlige steinalderen i forhold til den seeden av tiger jeg har prøvd. Synes synd på alle de som har win som hovedmaskin når jeg er på en mac med tiger. Søkefunksjonen er herlig, søkte på den i en halvtime uten av jeg hadde noe å søke etter, det var bare så gøyt Tiger skal jeg ha samme dagen som den kommer i butikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå