Nimblex Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Hei! Enkelt spørsmål jeg håper dere kan svare meg på: Hvilket av disse to kortene er best, og er dem gode nok til en som ikke har veldig store krav?: Dette: GeCube Radeon X700 Pro SilenCool Eller dette?: PowerColor Radeon X700 Pro SCS 128MB Ikke bland inn noen andre kort som ikke har passiv kjøling, grunnen til at jeg lurer på hvilket av disse to er at disse kortene er de jeg anntok var de beste med passiv kjøling. Tar jeg feil er det bare å komme med bedre kort som er passivt kjølt. Takker for alle svar! Endret 5. januar 2005 av Nimblex Lenke til kommentar
hce Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg hadde valgt PowerColor fordi den har 2xDVI og video inn i tillegg til video ut. Ellers vil jeg tro de er ganske like rent spesifikasjonsmessig. Lenke til kommentar
Nimblex Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Er de brukbare til en som for det meste spiller spill som COD, Generals, AA, HL2, eller er det ikke noe å satse på overhode? Takk for svar! Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 x700 er slett ikke verst. -Tilsvarer i mange tilfeller 6600GT. Husk at det finnes passive kjølere du kan sette på skjermkort fra bl.a. Zalman og Thermaltake. http://komplett.no/k/ki.asp?sku=123492&cks=SER Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå