Gå til innhold

Hvor mange jenter er det på forumet?

Thewiz

Anbefalte innlegg

Jeg fatter ikke hvorfor dere skal ha jenter på et forum jeg.. Jenter har somregel ikke peiling og kan sjelden bidra med noe særlig som er "faglig" relatert.

Og.. skal man være på et forum så får man innfinne seg etter de personene som er der og hvis jenter ikke liker det og klager over at alle syter når henne har lagt ut ørten bilder og noen sier "du kunne sett bedre ut" osvosv.. Nei slike vil vi ikke ha!

Men.. de er da folk de også... :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
*se rart på christian*

Nei, du har vel egentlig rett.. men det finnes alltid unntak!

Folk ser alltid rart på meg =)

Uansett så ønsker jeg selvfølgelig hyggelig jenter velkommen ,men jeg kan ikke si at jeg savner å ha masse jenter som fniser som poster osv..

Da går jeg inn på kvinneguiden.com\no\net eller noe slikt for å poste å lese dagbøker.

Lenke til kommentar
Jeg fatter ikke hvorfor dere skal ha jenter på et forum jeg.. Jenter har somregel ikke peiling og kan sjelden bidra med noe særlig som er "faglig" relatert.

Ey! :thumbdown:

Men ja, finnes noen unntak da. :)

Men det fine med å være her, er jo at man kan lære mye, og dra det med seg ;)

Lenke til kommentar

hehe, CFD.. tipper at mange av jentene her har vel så mye kunnskap som mange av gutta her. det skumleste er egentlig disse bråkjekke 12-13åringene som har begynnt og florere her i de siste årene. som bare spyr ut ting de er bomsikre på men absolutt ikke har peiling på egentlig. sett mye av det i det siste..

tror jeg begynner bli for gammel for dette forumet nå, eller hva sier du Stine mor? på tide og legge opp? :p

Lenke til kommentar

phax, du er vel fortsatt ung nok til at en av de eldste forumtraverene kunne ha vært faren din. :p

CFD, nå kommer sikkert Tone til å gi deg enda en liten ferie.

Det er mye mer enn 30 jenter her også.

Alle er bare ikke spamtøser i OT.

Det er mye dere ikke vet, som feks. at jeg er ei heit, blond, villig jente på 18 år som bare venter på å få legge ut nekkidpics...

Seriøst.

Lenke til kommentar
phax, du er vel fortsatt ung nok til at en av de eldste forumtraverene kunne ha vært faren din. :p

joda trøster meg med det. ;)

men savner jo gode gamle dager.. liker ikke helt at det har blitt så alfor mye veldig unge folk her. skulle hatt en egen tråd med 20års aldersgrense eller no! :D (ok 18 da.)

men sånn ontopic, har intrykk av at det er endel jenter her faktisk, bare mange som ikke har så avslørende nick og holdning.

Lenke til kommentar

En grense på 18 eller 20 ville ikke vært så veldig dumt nei =)

Hvorfor skal tone gi meg ferie? Legge ut et bilde som ligger public som alle allerede kan se?

Goophy: såvidt jeg vet er du en gutt som heter mats =) Jeg derimot! Jeg er en jente på 17år :p

Ang jenter så bryr jeg meg rett og slett ikke.. Her på et forum er vi personer og jeg bryr meg ikke om at en person er jente og en annen person er gutt.. For meg så ser ikke en 0 eller et 1 tall så veldig attraktivt når jeg ser det som nick ;)

Kanskje jeg bare ikke er geek nok? :p

Lenke til kommentar

Det er utrolig mange kåte 13-14 åringer her må jeg si. Må nesten tro at dere driver med kåring av "Miss geek 2005" elns. Dette er Hardware.no, dvs det har 0 og niks å si om man er hannskjønn eller hunnskjønn her.

Er det sånn at dere skal vite hvem som er jenter her så dere skal være ekstra "snille" når de/den personen er tilstedet? Også håpe på et "nummer" med den personen senere? ...Uhmm.. Bwahaha*mistepusten*hæhæ!!

Tips til dere:

1. Det finnes drøssevis av internettsider der jenter og gutter dater hverandre, hvorfor ikke lete der?

2. Dere som vil ha bilder osv, hvorfor ikke gå til www.de!ligst.no? Der er det mange som viser saftige bilder av både romper og lår.

3. Et bedre tips: Hvorfor ikke dra på stranda og se på jenter der i ekte 3D grafikk? Trenger ikke å bade nå, det er mange halvnakne mennesker som soler seg, toppløs og hvis du er heldig. Og det beste med dette er at man kan gå bort og bli kjent med dem "in real life" tilogmed!

4. Og det beste tipset er vel å skaffe dere en dame/kjæreste, for da er blir dere ikke så opptatt av jenter/gutter lenger + at dere kan flørte/leke/kose/kline så mye du bare orker. :!:

Endret av -Dreamer-
Lenke til kommentar

joda trøster meg med det. ;)

men savner jo gode gamle dager.. liker ikke helt at det har blitt så alfor mye veldig unge folk her. skulle hatt en egen tråd med 20års aldersgrense eller no! :D (ok 18 da.)

men sånn ontopic, har intrykk av at det er endel jenter her faktisk, bare mange som ikke har så avslørende nick og holdning.

Da ville nok antall forum-medlemmer synket til et ganske lavt tall..

Inkludert meg :cry:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...