Ø.B. Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Det er kvinnfolk fra gjøvik det ! Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Og hu derre med Tommy & Tigern avataren. Et eller annet med M. Marvil mener du? :!: Hehe, han har nok byttet avatar. Bah, irriterende å ikke komme på nicket hennes, har det liksom på tungen. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Noen flere som eg kommer på(nye): Elisabeth Stokke Tonio Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 På mobildelen er det ei som er aktiv som har nicket jmmk. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg kan bekrefte at Hanne er jente. Ikke spør hvordan Det har vel ikke noe med munn eller seng å gjøre? Isåfall "!CONGRA!" (YOU LUCKY BASTARD!) bullshit Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg kan bekrefte at Hanne er jente. Ikke spør hvordan Det har vel ikke noe med munn eller seng å gjøre? Isåfall "!CONGRA!" (YOU LUCKY BASTARD!) bullshit JA for alle vet jo at jeg har klippekort der! Lenke til kommentar
Dr. Panda Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Everyones a perfect gentleman around here! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) hanne er sikkert jente, men hva vet vi egentlig... Hun er nok jente ja.....gjett om. Edit: Hei hanne! Så det var hanne? hihi Everyones a perfect gentleman around here! Selvsagt. Kommer det litt kvinnekjøtt her så er alle fjortisene og til og med de gammle hundene loggrer som bare fan.. *sukk* Females... Endret 7. januar 2005 av B|Real Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Jeg er jente. okei, har ikke postet så mye. dette er faktisk det første innlegget mitt. men jeg morer meg veldig når jeg sitter å leser her inne på hw. kan egentlig ikke så mye om pc'er men en kompis av meg anbefalte forumet her. et av de bedre jeg har støtt på ja Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Velkommen skal du være. Pass deg for diverse slabbedasker her! Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Velkommen skal du være. Pass deg for diverse slabbedasker her! skal du liksom leke advarende nå da? Det er jo du som er den verste av alle sammen her inne. Du sniker deg nærmere alle jentene her ved å la dem tro at du kun er en venn, men så plutselig når de minst av alt venter det setter du inn nådestøtet... Dette var jo liksom min jobb Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 /me ser litt rart på Trond Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 /Me ser tilbake på Kine med et lengtende og drømmende blikk. Øynene fylt av savnets tårer. Din skjønnhet svir meg i øynene som solen brant vingene av Icaros, som en straff fordi jeg legger mine øyne på deg, uten å være verdig. /Casanovamode off Lenke til kommentar
Jan Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 haha, bra gjort at det er flest gutter som har posta her i grunn. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) haha, bra gjort at det er flest gutter som har posta her i grunn. D'oh. Når ordet "jente" nevnes på nerdefora tar det jo helt av, slikt må du da vite. Edit: Å? Endret 7. januar 2005 av Goophy Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 haha, bra gjort at det er flest gutter som har posta her i grunn. D'oh. Når ordet "jente" nevnes på et nerdefora tar det jo helt av, slikt må du da vite. Er hw.no et typisk nerdeforum da ? Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Er hw.no et typisk nerdeforum da ? Prøver man å snakke om vanlige ting i so3 så blir det ingen respons, men når noen viser fram handlelista fra komplett. neiånei, alle blir hyperaktive. Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 haha, bra gjort at det er flest gutter som har posta her i grunn. D'oh. Når ordet "jente" nevnes på et nerdefora tar det jo helt av, slikt må du da vite. Er hw.no et typisk nerdeforum da ? Det er bare på grunn av ugudelig mange 14 åringer som i det siste har kommet til at det kan virke litt mindre nørd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå