flodhest Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Og hu derre med Tommy & Tigern avataren. Et eller annet med M. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 MsSinnsykJenta er jente da... (eksen min faktisk) Lenke til kommentar
MagE Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 husker det var en jente på casemodding delen. hun kjørte også linux *min drømmebabe* Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 [ ] Clueless Newbie [ ] Loser [x] Spammer [ ] 12 year old [ ] Pervert [ ] Nerd [ ] l337 d00d/"vet" [x] Other: illegal immigrant [x] Dumbass You Are Being Flamed Because [ ] You posted a Nudity thread (anime or normal). [ ] You whine like a girl. [ ] You bumped a thread from the last page. [x] You posted something already asked a hundred times. [ ] You started an off-topic thread. [ ] You posted a "YOU ALL SUCK" message . [ ] You don't know which forum to post in. [ ] You posted false information (or lack thereof). [ ] You are bragging about being a scumbag and/or griefer. [ ] You posted a question answered in the FAQ. [ ] You posted something totally uninteresting. [ ] You doubleposted. [ ] You posted a message all written in CAPS (oR aLtErNaTe CaPs). [ ] You posted a X > Y thread. LAME. [x] I don't like your tone of voice. [ ] You don't have a clue what you're talking about. To Repent, You Must: [ ] Give up your AOL Internet account [ ] Bust up your modem with a hammer and eat it [ ] Jump into a bathtub while holding your monitor [x] Actually post something relevant [ ] Be my love slave [ ] Apologize to everybody on this forum [ ] Go stand in the middle of an intersection In Closing, I'd Like to Say: [x] The search button is your friend! [ ] Get a life [ ] Never post again [ ] I pity your dog [ ] I think your IQ must be 6 [ ] Take your crap somewhere else [ ] Do us all a favor and jump into some industrial equipment [ ] Go play Dress-Up Barbie Online? [ ] All of the above<< Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 hanne er sikkert jente, men hva vet vi egentlig... Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Hun som sang linux julesang! Husker ikke nick... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Hun som sang linux julesang! Husker ikke nick... Off topic: Gratulerer med 666 innlegg! Det var et jævelig antal innlegg... Endret 6. januar 2005 av L4r5 Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Topic sier seg selv. ...Hi2u!!! tihi Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) hanne er sikkert jente, men hva vet vi egentlig... Hun er nok jente ja.....gjett om. Edit: Hei hanne! Endret 6. januar 2005 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 hei ja sist jeg sjekka var jeg jente ja! Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 sist jeg sjekka var jeg jente ja! Hmm... Fant du det virkelig nødvendig å sjekke? Lenke til kommentar
Solid Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 hei ja sist jeg sjekka var jeg jente ja! Sjekk igjen da. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg kan bekrefte at Hanne er jente. Ikke spør hvordan Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Jeg kan bekrefte at Hanne er jente. Ikke spør hvordan Det har vel ikke noe med munn eller seng å gjøre? Isåfall "!CONGRA!" (YOU LUCKY BASTARD!) Endret 6. januar 2005 av Larzemannen Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) *slettet* Endret 6. januar 2005 av Larzemannen Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Og hu derre med Tommy & Tigern avataren. Et eller annet med M. Marvil mener du? :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå