Gå til innhold

C.O.P på nyere asus hovedkort

huf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det skal finnes et valg i BIOSen for å deaktivere auto-shutdown. Jeg minnes ihvertfall å ha sett den i biosen til hovedkortet mitt. Mener også bestemt at det elendige A7V333 kortet jeg hadde i under en uke hadde det valget en eller annen plass.

Men jeg sitter på jobb akkurat nå så jeg er ikke sikker på hvor.

Lenke til kommentar

Skrur du av funksjonen så kan du jo risikere at prosessoren din smelter fortere enn du rekker å si "Meltdown deluxe" da.

Uansett vet jeg ikke hvordan du skrur av funksjonen. Tror faktisk det ikke er mulig. Og det er det i såfall en god grunn til...

Lenke til kommentar

Jeg tok og lastet ned manualen til det hovedkortet fra ASUS sin side og det ser desverre ut til at du ikke kan skru av den funksjonen på et A7V333 hovedkort.

Så hvis ikke en av de nyere bios versjonene endrer det så går det ikke. For å være sikker så tar du en titt i biosen under power fliken. Finner du det ikke der så er det fortsatt ikke mulig å deaktivere.

Lenke til kommentar

jeg har bygt en maskin til en kar basert på Asus A7V333 kortet, dem maskinen hadde det problemet at den drev hele tiden og slo seg av og på igjen uten videre.

løsningen ble å oppgradere bios'en til siste version og da forsvant det problemet, så jeg annbefaler å prøve det, oppgrader bios'en til siste version og se hva som skjer da. er sikkert ikke nødvendig for deg å deaktivere C.O.P.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...