Gå til innhold

Plexi modding, ønsker en "ødelagt" look, hvordan?

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte på å få til et litt fet plexiglass på kabinettet mitt, og kom til å tenke på en litt "ødelagt" look :)

Er det noen som har en ide om hvordan jeg kan lage dette?? kom med ideer.

(tenkte litt på at de ser ut som det er knust)

#topic endret av moderator Jankee, SE hvor enkelt det var å få mer en tre ord i topic.#

Endret av Jankee
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tror jeg hvertfall vet hvordan man lager kulehull hvis du er interessert. borer gjennom døra med et tålelig kaldt bor (tror du må bore tvers gjennom), kjøl gjerne bed boret underveis i boringa. så når du er kommet deg gjennom varmer du opp boret med en lighter som gjør boret rimelig varmt (eller varmepistol for den saks skyld) og da vil plxien trolig sprekke litt opp og lage "fine" ser-ut-som-kulehull-glass.

men uansett, så kan du finne slike ting inne på worklogs her på forumet. tror jeg hvetrfall da. Mener jeg leste det der selv.

MvH Daniel

Lenke til kommentar
tror jeg hvertfall vet hvordan man lager kulehull hvis du er interessert. borer gjennom døra med et tålelig kaldt bor (tror du må bore tvers gjennom), kjøl gjerne bed boret underveis i boringa. så når du er kommet deg gjennom varmer du opp boret med en lighter som gjør boret rimelig varmt (eller varmepistol for den saks skyld) og da vil plxien trolig sprekke litt opp og lage "fine" ser-ut-som-kulehull-glass.

men uansett, så kan du finne slike ting inne på worklogs her på forumet. tror jeg hvetrfall da. Mener jeg leste det der selv.

MvH Daniel

Det virket som en god ide....tenker på å prøve den ut i praksis nå :hmm:

Lenke til kommentar

Legg plesien på en had flate. Og så gjør følgende, husk vernebriller!

-Ta en stålspiker, og sag av "spissen" med ei baufil.

-Ta forannevte spiker og sett den på de punktet du vil ha sprekkene til å starte.

- Slå med en tung hammer allt du er mann om på spikeren.

- Samlopp delene og legg de tilbake på plass.

- Legg kontaktpapir over og varm med varmluftspistolen etterpå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...