Gå til innhold

mpx lyver på inndato


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
*Sukk* Hvis folk bare hadde kunnet lært seg å lese "ubekreftet" og ikke hengt seg opp i en dato som de fleste webshops tar ut av luften.

 

Når man bestiller en vare som er ubekreftet så får man bare finne seg i at det er et lotteri

Jeg veit at det står ubekreftet der.

 

Poenget er at mpx VET om en annen dato, og det jeg da lurer på er hvorfor i all verden bruker de ikke den datoen?

 

Altså nok en gang. Mpx vet at varen ikke kommer før slutten av januar. Men de tar en ANNEN dato rett ut av lufta og setter på siden sin.

Det du skriver der er jeg faktisk veldig enig i, opplevde selv en gang når jeg bestilte en printer at den var antatt å komme inn etter 1 uke, når denne uken var omme ble det plutslig 2 uker..., slik forsatte det i 8 til 9 mnd, jeg gav opp da og bestillte varen fra en annen webshop i Sandefjord og fikk varen 3 dager etterpå. Årsaken til MPX sitt rot vet jeg ikke, men de kunne undersøkt litt bedre med leverandørene synes nå jeg, når det tar såpass lang tid å få inn en vare (varen er jo på en måte nesten utgått eller gammel ) når den enderlig kommer inn. Min grunn til å bruke MPX var prisen, der skal de ha skryt, og har de varen inne på lager går det raskt før du har varen hos deg.

 

Mvh

Tian

Lenke til kommentar

Når du sier at du ventet i 8-9 mnd, tror jeg følgende

 

1. At du ikke tørr å ta en telefonsamtale til dem

2. At det ikke kan ha vært veldig viktig å kjøpe den printeren

3. At, hvis du hadde tatt en telefonsamtale til dem, hørt hva som skjer, selvfølgelig kan de gi deg en skikelig dato innen en uke eller to.

 

Bare sånn også for å gradere meg da, hvis du faktisk pratet med dem etter ei mnd eller to og de ikke gjorde noe for å rette opp, så er det enkelt, du kjøper ett annet sted. Trist og leit, men mpx gjør feil, vi kan ikke vente noe annet.

 

!!!SE HER!!! (her kommer ett kjempeviktig poeng)

 

Men det som virkelig provoserer meg her, det er, tenk på hvor hvor mange ordre de har om dagen. Nå skal jeg bare gjette, men si f.eks. at de har rundt 20 ordre om dagen. Dette er helt sikkert mye mindre enn de egentlig har, èn person kan plukke rundt 30-40 ordre fra lageret om dagen. Og i løpet av en mnd, har de da sendt ut 400 ordre. Også gjør de kanskje feil på 2 ordre. Det er 1/2 % feil det. 0.5 ! Det er ingenting! aboslutt ingenting.

 

Med hilsen

Steffen

 

I tilfelle dere lurer, bare for å ha sagt det, jeg har lagt igjen en del penger hos dem, og ikke alt har gått smertefritt heller.

Endret av lancaster
Lenke til kommentar

Jeg venta i over 2 måneder på Thermaltake sitt vannkjøligasett fra PS data, men til slutt gadda jeg ikke å vente mere, og bestillte heller et 6800LE :D

 

Hver dag klokka 24.00 ble settet "utsatt" en dag til. (Men her skal det sies at det var problem med levrandøren...)

Lenke til kommentar

Godt mulig det at leverandøren hver eneste dag utsetter leveransen en dag... Men hvis jeg var PS Data da ville jeg 1. Sett meg rundt etter en annen leverandør, 2. Fjernet datoen fra webshoppen siden det er tydelig at leverandøren ikke har den minste snøring.

Dette fordi det er bedre kundeservice, kunden blir fornøyd over at butikken faktisk ikke prøver å lure deg til å ikke slette ordren og du slipper en sur kunde før han/hun engang har fått varen.

 

Cobos

 

PS: Kommentaren gjelder strengt tatt alle webshopper. PS Data ble bare spesielt nevnt over.

Lenke til kommentar

Kanskje en foklaring kan være:

 

De får beskjed fra leverandøren at de får inn 10 hk den 7. Og enda 10 nye den 27. er du da nr 15 i rekken som bestiller får du da altså hk den 27.

 

Og en ting til: For meg er det jo rivravende likegyldig om det går ille og galt med bare 0,1% av ordrene, hvis det skjer med meg er jeg likevel missfornøyd.

 

Går det ille med 99 av 100 kunder er det likevel 1 fornøyd kunde og omvendt.

Lenke til kommentar

larsr: Jeg ser poenget ditt, klart det er kjiipt for den ene kunden. Men jeg er bare redd for at folk skal bli skremt av èn kunde som bruker forumet til å sutre litt, og at det vil gi butikken urettmessig mye hets for noe de sannsynligvis ikke kan noe for. Det er alt, klart kunder skal få være ufornøyd, har vært det selv jeg, er ikke no morro å møte en vegg når man prøver å komme fram til butikken.

 

Vil bare at folk skal se litt på helheten også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...