Gå til innhold

Stort problem med Maxtor OneTouch

Anbefalte innlegg

Har en Ekstern 250 GB Maxtor OneTouch som jeg fikk for ca. 10 mnd siden. Den har fungert helt fint frem til nå, men da jeg skulle slå den på i dag morges fikk jeg beskjed om at den ikke var formatert, jeg kunne ikke få frem noe som var lagret på den. Prøvde den også på en annen maskin, men fikk akkurat samme beskjed der. I går fungerte den helt som den skulle. Jeg har veldig mye viktig lagret innpå der så jeg lurte på om noen vet hva som kan være årsak til dette eller hva jeg skal gjøre for å få fikset det. Ganske fortvilet :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

jepp,det har faktisk vært 3 ganger disken min ikkje vile "starte" 1 var det att den ikkje fant den i windows og så "ukjent disk eller.no" så fant den den og fik formatert den etter 3 ganger (klika på forskjelig plasser heile tida) men til slutt funka den igjen,så nå har den gåt i samme som deg spør om eg vil formatere den det har skjed med eit mellomrom på 2 måner,har ikkje gida og fylt den opp enda igjen har ein annen disk til min lap@top som er stabil så da er det lixom problemet løst :) blir hverfall ingen maxtor neste gang

Lenke til kommentar
Jeg har en Maxtor 120gb.. jeg tror den sinker ned resten av pcn, men jeg skal kjøpe en til 512 mbram brikke, om jeg fortsatt har fps drop i bf1942(f.eks), så kjøper jeg ny hdd! Noen som vet om det er mulig at hdd sinker resten av pcn?

hvis bf er installlert eller noe programmer som kjøres er installert på den disken så vil den sinke

ellers så vil den ikke gjøre det

Lenke til kommentar
Jeg har en Maxtor 120gb.. jeg tror den sinker ned resten av pcn, men jeg skal kjøpe en til 512 mbram brikke, om jeg fortsatt har fps drop i bf1942(f.eks), så kjøper jeg ny hdd! Noen som vet om det er mulig at hdd sinker resten av pcn?

hvis bf er installlert eller noe programmer som kjøres er installert på den disken så vil den sinke

Lenke til kommentar

Hva mener du? jeg har 2 partisjoner... 1 hdd..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...