Uin Viel Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Jeg skal fremføre et prosjekt på skolen i morgen, til dette har jeg laget en hjemme side. Poblemet er at når jeg legger siden over på home.no.net så vises ikke bildene Har gjort dette mange ganger før, men da har det fungert. *link fjernet* ser du side som den er nå. Er litt stressa, håper jeg kan løse dette til i morgen Takker for all hjelp edit: Kan home.no.net være nede, eller deler? Høres merkelig ut, men.. Endret 5. januar 2005 av mads89 Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Hvor skal bildene være da ? Det står ikke noe om noen bilder i HTML koden. Er det bakgrunner i div'er ? EDIT: Så bildene i div'ene. Du bruker stor bokstav på navnene på bildene. F.eks "Header.jpg" Det kan være en grunn. Endret 5. januar 2005 av Skomaker Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Fungerer fint den. Sikker på at du ikke bare har tullet litt med koden til websiden? Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Fungerer fint den. Sikker på at du ikke bare har tullet litt med koden til websiden? Mulig at jeg har tullet litt med koden ja Den er i div'er ja. /* CSS Document */ body { margin: 0px 0px 0px 0px; padding: 0px 0px 0px 0px; font-family: verdana, arial, helvetica, sans-serif; color: #000000; background-color: #808891; } p { font-size: 12px; line-height: 22px; margin-top: 20px; margin-bottom: 10px; } a.five:link {color: #000000; text-decoration: none} a.five:visited {color: #000000; text-decoration: none} a.five:hover {text-decoration: underline} #wrap { min-height: 100%; height: auto !important; height: 100%; background: #d1d1d1; width: 700px; margin: 0 auto; } .tiny { font-size: 9px; line-height: 16px; margin-top: 15px; margin-bottom: 5px; } #header { padding: 10px; border: 0px; background-image:url(per/images/Prosjektside_01.png); margin: 0px 150px 0px 150px; width:587px; height: 210px; } #meny { padding: 10px; border: 0px; background-image:url(per/images/Prosjektside_02.png); background-repeat:no-repeat; margin: 0px 150px 0px 150px; width: 587px; height: 5px; } #innhold { padding: 10px; border: 0px; background-image:url(per/images/Prosjektside_03.png); background-repeat:no-repeat; margin: 0px 150px 0px 150px; width:587px; height:500px; } Er ikke så god på dette så ikke mobb koden min :ermm edit: la til css koden Endret 5. januar 2005 av mads89 Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Det er noe feil med alle bildene ifølge firefox-en min. Edit: The image “http://home.no.net/mwangs/per/Innhold.jpg” cannot be displayed, because it contains errors. Absolutt _alle_ bildene som ligger der. Endret 5. januar 2005 av Goophy Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Det er noe feil med alle bildene ifølge firefox-en min. Edit: The image “http://home.no.net/mwangs/per/Innhold.jpg” cannot be displayed, because it contains errors. Absolutt _alle_ bildene som ligger der. Får slice de på nytt da.. Takk for svar, send gjerne flere forslag.. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Dette må du fjerne fra alle interne lenker: target="_blank"! Er usedvanlig irriterende at nettleseren åpner et nytt vindu for hver lenke. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Dette må du fjerne fra alle interne lenker: target="_blank"! Er usedvanlig irriterende at nettleseren åpner et nytt vindu for hver lenke. Ok skrev _self i stedet. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Dette må du fjerne fra alle interne lenker: target="_blank"! Er usedvanlig irriterende at nettleseren åpner et nytt vindu for hver lenke. Ok skrev _self i stedet. Det er unødvendig skribleri. Kan jo alltids hoste de bildene for deg, hvis det er krise og siden det tydeligvis ikke fungerer. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Det hadde vært veldig fint Skal bare prøve litt til.. edit: har prøvd, funker ikke. Ingardj kan du hjelpe meg nå? Endret 5. januar 2005 av mads89 Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Du hørte ikke på hva jeg sa du. Bildene dine heter "Pr......" Ikke start bildenavnene med storbokstav. Tror det skal funke da.. Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Du hørte ikke på hva jeg sa du.Bildene dine heter "Pr......" Ikke start bildenavnene med storbokstav. Tror det skal funke da.. sorry, tror det er løst Ingardj hoster for meg.. Men takk Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Edit: Du tok de bort nåja. Endret 5. januar 2005 av Goophy Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Dette må du fjerne fra alle interne lenker: target="_blank"! Er usedvanlig irriterende at nettleseren åpner et nytt vindu for hver lenke. Han MÅ ikke fjerne det. Jeg støtter fremdeles bruk av target div plasser. Edit: Stor bokstav i filnavnet skal vel ikke gjøre at ting ikke fungerer..? Endret 5. januar 2005 av Marvil Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Var bare et forslag, tror det har noe å si på noen servere.. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Kreativitet er nok den viktigste personlige egenskapen man må ha i yrket. Og siden er helt grå err.. Lykke til Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Den er jo ikke ferdig da.. EDIT: Ferdig er den. Men ikke oppe å går skikkelig Endret 5. januar 2005 av Skomaker Lenke til kommentar
Uin Viel Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Kreativitet er nok den viktigste personlige egenskapen man må ha i yrket. Og siden er helt grå err.. Lykke til Vel jeg er ikke akkurat i yrket heller da Den er jo ikke ferdig da.. Takk for støtten Her er sluttresultatet Takketvære Ingardj Endret 5. januar 2005 av mads89 Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 litt bugs her å der (Opera 8b1), men veit ikke hvordan kravene er da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå