Gå til innhold

Nextgentel suger på kundeservice.


Gjest medlem-16183

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-16183

Nå har jeg fått nok... har sendt 4-5 mailer hvis ikke mere for ca en uke siden og de svarer aldri. Og jeg får ikke stabilt internett engang. Noen andre her som har dårlig erfaring med nextgentel kundeservice?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tror hele norge har dårlig erfaring med kundeservice der.. jeg var så misfornøyd at jeg brukte det som argument til å søke jobb der, slik at jeg kunne få orden på ting, men jeg ifkk ingen jobb :(

 

De pleier å svare på mailer, men det tar ofte litt tid.. det beste er vel egentlig å ringe til de, selv om du må sitte en halvtime eller to i kø..

Lenke til kommentar

helt enig, kundeserviscen SUGER, hvem gidder å vente i røret en halvtime, eller går undt så høre de svare i andre enden for så å beine til telefonen og ikke rekke det.

MNail svarer de helle ikke på.

 

Men de er hygglig med en gang (hvis) du kommer fram.

Lenke til kommentar

E-post er håplaust...ta ein telefon. Sjølv om det er evig lang ventetid så kan du plutselig få svar. Eg ryngde ein gang, og etter eit par minuttar var eg nummer 18 i køen, og neste gang var eg nummer 1 i køen og fekk svar :)

 

Prøv forskjellige tider av døgnet så får du nok kontakt.

Lenke til kommentar
Nextgentel suger på kundeservice.
Second that! NGT suge faen sure kug!

 

Vi bestilte internett fra NGT, og de sa vi kunne få internett levert av de. Ventet så, jævlig lenge (mange måneder) på at en sko komme å installere det... Til slutt kom en montør, å sa at vi ikke kunne få allikevel.. JAH! Det va jo kongekult! Så vi bestilte av tiscali heller, å fikk det. Dette var hjemme hos foreldrene mine (selv har jeg Catch = :thumbup: ).

 

MEN det var ikke enden på visa, far min begynte å få regninger av NGT for en internettlinje som han ikke hadde?! Han ringte inn å forklarte, og de skulle ordne opp... men det skjedde bare ikke! Han fikk regninger,purringer,truing om inkasso og det ene og det andre... Ringte jo jevnlig inn til NGT og til det firmaet som krevde inn regningene for NGT, og de lovet i tur og orden og fikse opp, men nei.. Etter 6 måneder hadde far min litt av en stabel med regninger å faenskap fra NGT og han var helt oppgitt. Jeg ringte inn og truet med TV2 Hjelper deg, forbrukerrådet og what not hvis de ikke ga seg.. og sant nok, de stoppet...

 

Det som var litt morsomt, var at ikke lenge etter dette synes jeg og huske at TV2 Hjelper deg hadde oppe en sak på dette ang. NGT.

 

Aldri mer sier jeg bare... Catch er jo konge på service og support! Slik skal det være!

Endret av superreven
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...