Kenneth Solfjeld Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hei! Jeg kjøpte meg før jul Canon Pixma iP5000, som bare har gitt meg hodepine. Stygge riper i utskriftene på nesten alle bildene gjør at jeg drar å bytter den inn i morgen, men jeg har lyst på en ny foto printer til rundt 3000,- Hvilken? Noen tips? Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Er det riper i utskriftene, så er det nok noko som er gale med den modellen din, for dei utskriftene eg har sett frå IP5000 har vore veldig bra. Så du må nok finne deg i å sende den til reperasjon/service. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Det er bad etter å ha eid den i 2 uker! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Kan noen ta å slette denne tråden? Jeg så etter på papiret før jeg puttet det i printeren, og ser til min forskrekkelse at papiret er fullt av striper! Papiret er Canon PR-101 og har fått mye skryt av andre som har brukt det! Jeg er litt sjokkert, men jeg kan ha fått en dårlig batch, eller? Det var en lettelse at det ikke var printeren i hvertfall! Endret 6. januar 2005 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Det er nok noe feil med batchen du har fått... jeg har aldri sett det på det papiret jeg har brukt (samme type). Sletter ikke tråden din, men stenger den da den ikke lenger er relevant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg