Pankus Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg skal kopiere over endel VHS filmer til PC, og evt brenne de ut igjen på DVD. Hvilket skjermkort bør jeg gå for, med vivo? Eller må jeg ha et kontrollerkort utenom skjermkortet?? Takker for svar Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Om du skal bruke VIVO må du ha VHS-spelar som kan gje signaler til det (med mindre VIVO har antenne-inngang). Ellers kan du bruke eit TV-Kort. Ekstern DVD-brennar som du kopla til VHS hadde sikkert vært lettast, men om du ikkje har det så hjelper det lite. Lenke til kommentar
Pankus Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Om du skal bruke VIVO må du ha VHS-spelar som kan gje signaler til det (med mindre VIVO har antenne-inngang). Ellers kan du bruke eit TV-Kort. Ekstern DVD-brennar som du kopla til VHS hadde sikkert vært lettast, men om du ikkje har det så hjelper det lite. Et tvkort, ok, er det sånne som omtales i forumet her, som Pinnacle "ettellerannet" jeg trenger da?? Har dere en anbefaling på et godt sånt kort , og evt pris?? Igjen takk Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Trenger ikke TV kort. Antennesignal gir dårligst mulige kvalitet, så det bør du ikke bruke. VHS spillere har kompositt utgang, og Vivo kort har kompositt inngang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå