IHASBOOK Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Nå har jeg ordna ny pc og satt inn et nettverkskort og installert drivere. Når jeg da søker etter nettverk får jeg opp 3 stk. To av naboene sine og ett som er vårt. Seff funket ikke naboene sine nettverk(fikk koblet meg til, men no signal) Ihvertfall da prøver jeg vårt eget nettverk. Jeg tror ikke det er noe sikkerhet på nettverket. Jeg blir "disconnecta" etter et halvt sekund hver gang jeg får connected (ikke ofte) Jeg lurer derfor på om det er noen innstillingene i routeren vår. Hvor finner jeg routeren sin settings? Skriver man inn en ip i explorer? En grunn til at jeg lurer på settingsen til routeren er fordi jeg tror at den bare har 1 open trådløs connection skrudd på? Tips? Lenke til kommentar
IHASBOOK Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 jeg tror det bare var satt opp en trådløs tilkobling. Så disconnecta den. Da funka den Ikke permanent løsning :S Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Nå vet jeg ikke hvilken ruter du har, men mange rutere har webgrensesnitt som kan brukes i en viss grad til å konfigurere ruteren. Da skriver du IP-adressen i internet explorer-vinduet. Hvis ikke kan du prøve telnet. Trykk på start - kjør - telnet ipadresse (sett inn ipadresse i stedet for "ipadresse") Hvis det er passord på ruteren så må du nesten finne ut hva passordet er. Endret 8. januar 2005 av darkness| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå