Chakl Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Er det mulig å lage to Desktoper for Windows? Slik at du kan skifte mellom dem ved å klikke på den andre desktopen. Endret 5. januar 2005 av chakl Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Skjønner ikke helt hva du mener, kan du forklare deg litt nærmere? Har i allefall ikke vært borti noe slik. Tenker du på funksjoner som eventuelt følger med Style XP skins osv? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hmm.. tror Nvidia driverene har dette.. nView... Men det finnes helt sikkert noen programmer som tilbyr dette. Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg husker ikke hva det heter, eller om det er fakta, men mener det skal gå an med et eller annet program å ha opp til 99 desktoper. Lenke til kommentar
Learning To Fly Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Her er det noe. Lenke til kommentar
Helt Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Her: Powertoys XP Hvis du ruller litt ned finner du Virtual Desktop Manager, den gjør det du spør om, men du kan kun ha 4 desktops. EDIT: Skriveleif Endret 6. januar 2005 av Helt Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) Har prøvd mange av de der programmene, men de bare lager en ny virtual Desktop, med forskjellige wallpaper. Det eg har lyst på er å lage en helt ny Desktop uten eksisterende shortcuts eller noen ting på den nye dekstopen. Endret 8. januar 2005 av chakl Lenke til kommentar
CryptoN Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Går jo ann å ha to skjermer da... ( slik som jeg har ) Så kan jeg snakke med folk mens jeg spiller og se hva dem skriver osv. Istedenfor å legge ned programmer hele tiden... Lenke til kommentar
Chakl Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Går jo ann å ha to skjermer da... ( slik som jeg har ) Så kan jeg snakke med folk mens jeg spiller og se hva dem skriver osv. Istedenfor å legge ned programmer hele tiden... det er ikke alle som har plass til to skjermer akkurat! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå