_Talon_ Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hei. Planlegger å kjøpe meg en SLI-PC. Jeg har lett litt rundt på norske webshopper etter et PCI-e-skjermkort til oppsettet. Kom i den anledning over et Asus-kort (6k8GT), med 256 mb GDDR3. Både Komplett og PCutstyr har dette kortet i produktlistene sine, men jeg finner ingenting om kortet på nettet. link Noen som har peiling? Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Lurer litt på dette jeg og. Er Asus EN6800 GeForce 6800Ultra 256MB GDDR PCI Express, Tv-Out/2xDVI-I, Retail samme som Asus V9999 GeForce 6800 Ultra 256MB DDR AGP, 256MB DDR3,TV-Out, 2*DVI, Retail bare i PCI-e versjon? Jeg finner ingen info om EN6800 på Asus sine sider i det hele tatt :\ Endret 5. januar 2005 av Dingot0m Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hei. Planlegger å kjøpe meg en SLI-PC. Jeg har lett litt rundt på norske webshopper etter et PCI-e-skjermkort til oppsettet. Kom i den anledning over et Asus-kort (6k8GT), med 256 mb GDDR3. Både Komplett og PCutstyr har dette kortet i produktlistene sine, men jeg finner ingenting om kortet på nettet. link Noen som har peiling? Fant noe her. Asus EN6800 Lenke til kommentar
_Talon_ Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg finner ingen info om EN6800 på Asus sine sider i det hele tatt :\ Ja, det er dette som er så merkelig, kortet er ikke å finne på ASUS' hjemmesider, det kan jo likevel hende at de er litt utdaterte men dette virker da usannsynlig. Har sett at ASUS bruker to stk. av sine GF6k8-kort (uten at jeg skal si hvilket) i av reklamene for A8N-SLi Deluxe. Lenke til kommentar
_Talon_ Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Fant noe her.Asus EN6800 Kortet du linker til der er et 6800-kort, hverken GT, LE eller Ultra. Edit: dobbelpost Endret 5. januar 2005 av _Talon_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå