Gå til innhold

Storslipp fra Samsung

Anbefalte innlegg

Stiller meg svært skeptisk til Samsung B-Bob. Har ingen tro på at den leveres med vanlig Pocket PC utgave, slik som det ser ut på bildet. Skjermen er jo for liten til det (fysisk - skrift vanskelig å lese, ikoner/knapper umulig å treffe).

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fete specs og interessant design, men mange av disse tror jeg ikke kommer til norge. 500 mhz cpu var jo også konge.

Det som var litt rart var at sortimentet kun inneholdt en med EDGE. For min del er det uinteressant å tegne et nytt GSM-abo når mitt går ut (ca. 1 år). Da blir det 3G og Symbian/Linux/SM.

Hvis dette blir en del sortimentet til Samsung for -05 er det merkelig at ingen har 3G, eller kanskje det er slik at de lanserer et eget 3G-sortiment senere, med samme specs :love: ? Deilig å se at 262k-skjermer blir nærmest "standard" i år. Jeg har lekt med 6630 og flere andre 65k-skjermer etter at jeg fikk min S700i, og jeg må si at det er som å leke med 4096k-skjermer. Jeg kan nok aldri gå tilbake til 65k.

Jaja, fete var mange av dem ihvertfall.

Endret av Dinsdale
Lenke til kommentar

Uff, alle telefonene har en eller annen funksjon man gjerne skulle sett i de andre telefonene. Hvis de klarer alt det der, hvor vanskelig kan det da være å få et 3mpx-kamera(med god optikk og god ccd-brikke), sd-kort istedenfor innebygd 3-gigger eller eventuelt i tillegg (ca. 700 for 1GB sd nå, og 475 for 512mb mini-sd. Gunstig, gunstig), mp3-spiller, radio, diktafon med god kvalitet(til konsertopptak :whistle:), vga-video med lyd(samme lydkvaliteten som tidligere, selvsagt), 3G og Symbian OS i en og samme telefon. Så får den heller være litt stor. Telefoner kan være litt store hvis de har et deilig design og alle de nevnte funksjoner, spør du meg i alle fall :yes:

Hadde ikke vært meg i mot om de dyttet inn en kraftig nok prosessor til å takle litt komprimert avi a la xvid og divx også, og smekket på en 2,5" skjerm i 16:9-format, men det er vel ønsketenkning.

Ja, og en pris på ca. 2000 kr :roll:

Jaja, blir vel D500 på meg i år ...

Lenke til kommentar

DAB-radio høres bra ut. I samme slengen ønsker jeg meg en strålingsburst-funksjon som tar knekken på bakterier, midd og vond lukt i to meters omkrets slik at man aldri mer trenger å vaske badet og skifte på sengen, og en radiokanal det er verdt å lytte til. Sistnevnte får vi likestille med å tro på julenissen.

Hva mer ...

Lenke til kommentar

Hel**** altså, har nettopp bestilt meg Qtek 8010 og skal til Kina om en måned og så kommer Samsung med dette! Tror jeg sender mail til webshoppen og sier at jeg betaler tilbake porto osv og går til posten og sier at dem skal bare sende den tilbake. Huff og huff, Samsung, du gjør livet mitt virkelig vanskelig! :!:

Lenke til kommentar

Hvis alle disse skal slippes i Norge er det jo dårskap, men regner med at noen skal slippes bare i Korea/Japan osv.

Fy feite, sier jeg bare. Mulig LCD-skjerm (til mobil) ikke er nytt, men det er jo bare vilt. Hvis noen av disse kommer til Norge, skal disse under treet:

Odin. Kjempetøft med Mp3, Mpx-kamera, blåtann i en klapp-telefon.

Lotus. 262.000 farger skjerm, 2.1 Mpx-kamera, Blåtann. :dribble: "sier" jeg bare

Bally. Skjerm, DESIGN :love: , Mp3. Sykt!

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...