arthur_mukk Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Storslipp fra Samsung Samsung ville vise at de ikke leker mobiltelefonprodusent, og slo derfor skikkelig på stortromma da de skulle vise frem nye modeller. Hele 19 nye telefoner kunne de presentere. Blant godbitene er 3GB lagringsplass og fem megapikslers kamera. Les artikkelen her Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Jeg må si at Samsung imponerer stort nå for tiden, tror Samsung vil få en del større markedsandel hvis disse blir sluppet. Samsung Thor * 3GB innebygd lagringsplass Dette er jo bare vilt. Samsung B-Bob * 2,1 megapikslers kamera * 262.000 fargers skjerm * USB, mini-SD slot * IrDA, blåtann 2.0 Denne var jo bare lekker. Mildt sagt spesielt men fin som bare det. Samsung Lotus For en ytterskjerm Samsung Carmen Denne var jo sinnsykt rå. minner litt om S700.(synes denne var penere da) Samsung Z130 Spesiell... Endret 5. januar 2005 av SumSar Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Er det jeg som har misforstått? Jeg trodde alle disse bare hadde lekket på internett, og at de ikke er offisielt lansert? Er ikke disse bare rykter inntill videre? Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) men ingen av de telefonene har sybian os, men den smartphone telefonen så bra ut! Endret 5. januar 2005 av Singh tha king Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Ser ut som det er seriøst Jeg ble mektig imponert Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Masse bra fra samsung her, men som arehei sier, er ikke dette bare rykter? Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 men ingen av de telefonene har sybian os, men den smartphone telefonen så bra ut! 1 av telefonene har/skal ha Symbian. Samsung D720 Symbian Series 60 Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Åh.. Likte den Samsung B-Bob Men skulle likt en annen farge. Lurer på hva prisen blir Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Er det jeg som har misforstått? Jeg deler samme oppfatning. Endret 5. januar 2005 av INGaR Lenke til kommentar
Kornelius Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Samsung Carmen * 64 × 47 × 23 mm * 3 megapikslers kame Er de målene der særiøse?? Det haddo jo rett og slett vært helt utrolig da! Lenke til kommentar
PoWit Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Invester i aksjene til Samsung! Dette ser herlig ut! Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) hmm.. Det kan jo hvere at samsung har latt det gå men men..får bare håpe den Windows mobilen b-bob kommer Endret 5. januar 2005 av Erik_s Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg synes det oser photoshop av mange av bildene jeg... Lenke til kommentar
Danny Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) var noen digge mobber, b-bob er vel hakket bedre enn qtek sine mobiler Endret 5. januar 2005 av Danny Lenke til kommentar
levlex Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Artikkelen ble trukket for omskrivning av ingress. Kan bekrefte at dette er rykter og ikke noe Samsung har gått ut med offisielt selv. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) /me wants Thor den skal jeg så hardt ha. smuuud design og greit med minne edit den var litt stor edit 2 Odin = E720 ? ? Endret 5. januar 2005 av 2mass Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 viss de kommer, kommer sikkert ingen til Norge, . er det ingenav de som har 3G??? eller... Lenke til kommentar
Azzbicker Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Mange lekkre saker der ja falt for Thor jeg... trener såppas med minne Lenke til kommentar
Olaff Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Utrolig bra. Virker nesten for godt til å være sant:P,,, gjenstår bare å se om de virkelig klarer å slippe alle i norge da, og om de klarer å slippe alle i det hele tatt... men hvis de alle slippes i norge kan jeg godt se meg selv gå rundt med en av de pene svarte kamskjellene i lommen...mmmm der snakker vi snadder! Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) 2mass : ja, la merke til det jeg også.. slående lik på utsiden og innsiden.... men jeg falt for den og Javelin... litt for stor og tung ifølge spes. på 94 x 50 x 26 mm og 130 gram, men jeg må nok se tlf'en "live" før jeg evt. kjøper den hvis dfen noengang skulle komme til Norge Endret 5. januar 2005 av kvakkster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg