DJ-halla Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Har greid å slette for mye fra E-postleseren min Outlook. Tømte hele mappa med slettede elementer, men jeg glemte at et lå ting jeg gjerne ville beholde! Er det noen enkel måte/program som kan fikse dette for meg? Har søkt litt rundt, men ikke funnet noe som løser problemet mitt. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Flyttes til programvare. Outlook er programvare ikkje hardware. Lenke til kommentar
DJ-halla Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Har det kommet til noen nye som kan svare greit på dette? Det som står på denne siden er prøvd, men virker ikke på min pc: http://office.microsoft.com/nb-no/assistan...1165281044.aspx Lenke til kommentar
DJ-halla Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 Finnes det virkelig INGEN grei måte og fikse dette problemet på??? Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 Hvis du har prøvd det fra Microsoft Office, så går det nok ikke nei.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå