Hoppesagåsa Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Jeg har en standard Yahoo-email, ingen tilgang til pop-server. Dette betyr at jeg ikke kan bruke Outlook til å poste innlegg på newsgroups. Finnes det et program jeg kan bruke til å browse Usenet, samt poste meldinger uten å ha tilgang til pop-server? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Du kan lese/sende melding på/til Usenet ifra groups.google.com. Du kan også registrere deg hos news.cis.dfn.de og dermed få en nyhetsserver du kan koble deg til ved hjelp av f.eks. Outlook Express. Pop3 og Usenet har forøvrig ikke noe med hverandre å gjøre. Usenet bygger på nntp-protokollen. _________________ 80 GiB er ikke 80 GB [ Denne Melding var redigert av: borre på 2002-06-10 12:56 ] Lenke til kommentar
Lch Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Til newsing vil jeg sterkt anbefale en annen klient enn Outlook Express. Den er ond, dum og har en hel drøss feil. Bruk heller noe annet f.eks Forte (Free) Agent* elns. [*] Bruker forresten SMTP/MAPI for posting, men dedt hjelper deg vel ikke særlig. Lenke til kommentar
Hoppesagåsa Skrevet 10. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2002 Hipp hurra! Jeg fant akkurat et program som løser aller mine mail-problemer! For alle som ikke har tilgang til pop3-server, sjekk ut web2pop ! Med dette kan du laste ned mail fra din webbaserte mailkonto til de fleste epostlesere. Og skal man sende, er det jo bare til å skrive f.eks smtp.online.no i kontokonfigurasjonen. Der slapp ihvertfall jeg alle ulempene ved gratis pop3-kontoer. Og da er det jo heller ikke et problem lenger hva newsgroups anngår. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå