StepOw Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Hei Fikk meg Big water i posten i dag, men til min store forskrekelse da jeg fyrte den opp lakk cpu blokka Det som er, er at det er noen sprekker på plexien. Det er tre-fire slike, du ser de ikke så godt på bilde da. Men vet ikke om det var slik da jeg fikk den, eller om det kan ha skjedd hvis jeg strammet(edit: vet ikke om jeg jorde det, men tror ikke det.). Hva tror dere? Kjøpte den på netshop, har dere tro på at jeg kan få ny blokk eller nytt sett? Eller er det noen som har en annen løsning? Endret 5. januar 2005 av StepOw Lenke til kommentar
Musty Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 når jeg fikk min var de niplene skrudd fast i plexien, så det skulle ikke være nødvendig å stramme de slik at plexien sprikker. Det er jop bare den øverste "mutteren" som skal strammes over nippelen med gjenger på slik at slangen henger fast.. Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hvis du mener at du ikke kunne ha forårsaket det så må du jo sende en mail til netshop, de gir deg sikkert ei ny blokk. Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Ja, tror ikke jeg strammet den nederste skruen. Så jeg skal ta å sende en mail til netshop... Men hvis de ikke vill gi meg en ny, hva burde jeg gjøre for å tette den da? Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Saken blir nok neppe bedre over tid. Hadde kjøpt ny om du ikke får ny på reklamasjon om jeg var deg. Om du f.eks prøver og fikse det med en jalla løsning så vil det sikkert over tid herpe noe hardware. Bedre å være føre var enn etter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå