StrongBad_ Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Noen forslag til en 17" lcd skjerm? må koste under 2500 og være årleit til spill.. ( minst mulig etterslep ) Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Eizo Ikkje under 2500,- men rett over og 16ms.. masse for pengane trur eg! Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Ein god start kan vere å lese igjennom denne testen http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=11692 som tar for seg billlige 17" LCDer. mvh JanEirik Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Eizo Ikkje under 2500,- men rett over og 16ms.. masse for pengane trur eg! Har en kjenning som kjøpte den til jul. Han var visst strålende fornøyd. Har ikke sett den selv, men han skryter den opp i skyene. Lenke til kommentar
StrongBad_ Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 har lest den testen men klarer ikke helt bestemme meg ut i fra det.. det er så mye forskjelling å velge i.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå