e321 Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) ok... Det har blitt mye tull idet siste med gprs og mms og sånt, og nå klarer ikke mobilen min og finne telenor nette engang! Det faller liksom ut avogtil. Er det simkortet mitt som sier takk for seg eller hva er det? Har Djuice ringkontant, men hadde "zalto" før det ble lagt ned og jeg ble automatisk overført til djuice. Etter dette har ALT køddet seg opp! Hva skal jeg gjøre nå!? Har siemens s65 Endret 5. januar 2005 av e321 Lenke til kommentar
tbone Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Har du hatt dette problemet helt siden Zalto ble avviklet?? Tolmodig du gitt Anyway, sikkert noe krøll med SIM kortet. Prøv det i en annen telf, hvis problemet er det samme der be 09000 sende deg et nytt. Lenke til kommentar
e321 Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 tolmodig ja Sender de meg nytt uten at jeg må betale noe tror dere? Telefonen kobler seg opp i zalto(logo'n på skjermen kommer opp) men er likevel på telenor sitt nett..sånn har den tullet siden de byttet Nei! i dette sekkund funker gprs'n Men frykter det verste... Får ta en telefon til 09000(telenor mobil) og høre hva de sier. Takk Lenke til kommentar
tbone Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Du betaler ingenting for nytt SIM nei... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå