Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Kan du få ny ruter fra telenor?

Anbefalte innlegg

Jeg har hørt at deg går an og få ny ruter fra nextgentel men desverre har jeg telenor. Går det an å få ny ruter fra telenor(kan sefølgelig legge til noen slanter hvis det må til)? Jeg har en gammal model top com xplorer 871.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Den låser seg når du bruker msn og liknendes programmer, den takler ikke når du bruker en viss type porter i den.

Det har såvidt jeg vet kommet en oppgradering som fikset dette problemet. Viste seg at ruteren hang seg når den fikk uPnP komandoer..... :no:

Lenke til kommentar

Hadde samme modemet før. Linja gikk ned alt fra 5-10 ganger hver dag. Klagde til telenor. De sjekke no utstyr i sentralen. Da de ikke fant no feil der sendte de meg et nytt modem uten kostnad. Hvis det viser seg at det ikke var modemet som var feilen må du betale for det nye tror jeg.

Lenke til kommentar
Den låser seg når du bruker msn og liknendes programmer, den takler ikke når du bruker en viss type porter i den.

ganske enkelt så har du fått levert et produkt som ikke holder mål. ta kontakt med telenor og be om å få nytt, slik du (forhåpentligvis) ville gjort med ethvert annet produkt som feiler.

hvis du tror at du kan rette problemet selv (ved å oppdatere firmware i routeren) så kan du jo gjøre dette, hvis ikke så er hjelpen nær: ring 05000.

lykke til. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Eg sendte topcom modemet tilbake til telenor og fikk tilsendt nytt speedtouch modem og etter det har alt blitt mye mer stabilt så viss eg får regning fra telenor så går jeg ikke med på å betale med det første hvertfall siden som sagt telenor selger en vare som ikke fungerer. Prøvde også å oppdater firmwaren men det hjap ingenting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...