MonkyBOY Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Noen som hveit om en bra mp3 avspiller som ikke trekker så mye CPU kraft Og som tar minst mullig minne Lenke til kommentar
Helt Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Tar jeg ikke helt feil så skal Foobar2000 ta relativt lite systemressurser... Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Noen som hveit om en bra mp3 avspiller som ikke trekker så mye CPU kraft Og som tar minst mullig minne Følg Lit med mer i NOrsk Timene. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 VLC Player tar minimalt med ressurser, og kan spille av mange formater filmer, og mp3!! Bruker det selv Videolan.org Lenke til kommentar
lobster Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 VLC Player tar minimalt med ressurser, og kan spille av mange formater filmer, og mp3!! Bruker det selv Videolan.org Det ENESTE som er synd med VLC er at den har en tendens til å overstyre lyden hos meg. Jeg synes desuten at VLC ikke har den beste lydkvaliteten. Men bortsett fra dette er VLC den beste playeren synes jeg Lenke til kommentar
PoW Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg bruker ikke VLC til MP3, men til alt annet. VLC har ikke støtte for playlist(?) og når man åpner en ny fil mens man spiller av så åpner programmet seg i 2 vinduer Lenke til kommentar
krille Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Dersom du skal ha en ren mp3 spiller, får du nok ikke noe som er mindre krevende en 1 by 1. Den bruker ca 2.5mb minne når den kjører Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå