aeinstein Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Sata hd problem: Satte i min splitter nye 200 GB S-ata fra WD, flytta jumper til "Enable s-ata" windows oppdaget at det var en disk der, windows finner ikke drivere selv, jeg setter inn HKdriverCD, plutselig står sata-drivere på lista, den har aldri stått der før, får windows til å bruke drivere fra CD, drivere installert, ingen HD, restartet PC, ingen HD..... Hva kan være galt?? Kjedlig med 190GiB som ikke fins.... Lenke til kommentar
gsn Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 kan hende den bare må formateres, har du XP ? jeg antar det såfall tar du høyre musetast på min datamaskin, så tar du behandle, lagringsplass og diskbehandling. Hvis du finner den der kan du klikke den med høyre musetast og så formatere.. håper dette løser problemet ditt! lykke til Lenke til kommentar
keiz Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Hadde lignende problem selv da jeg bygde en PC for noen måneder tilbake. Kasta i en S-ATA harddisk og under bootingen stod det at PCen ikke fant noen harddisk. Så jeg fikk lasta ned driver til denne harddisken på en diskett fra en annen PC. Installerte driverne, men fortsatt samme problem. Så: lasta jeg ned flere forskjellige drivere, klippa og limte sammen et eget driverprodukt (tenkte litt logisk) og la disse på en diskett hvor jeg navngav drivermappen med samme navn som driverne harddisken trengte. Fram til da hadde jeg sittet sikkert 2 dager uten å fatte en dritt av hva som feilte harddisken og mirakuløst nok så funka trikset mitt. Datt av stolen da jeg så det Endret 5. januar 2005 av keiz Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Formaterte den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå