Demonfudge Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hei! Skulle gjerne fått tak i et regnskapsprogram, de papirpermene jeg brukte før lages ikke lenger, og det blir kanskje enklere å bruke datamaskinen til dette? Vil ikke bruke Excel, og vet det skal finnes noen andre programmer der ute, jeg klarer bare ikke å finne det På forhånd takk Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Vil ikke bruke Excel pga. det koster penger eller liker du det bare ikke? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Liker det egentlig ikke... Fikk nok av det på skolen Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Du kan jo bruke calc som følger med OpenOffice. Det er gratis og det funker helt OK. Kan lastes ned Her! Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Tusen takk for hjelpen Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Kanskje jeg er pirkete nå, men Excel og Calc er ikke regnskapsprogram, det er regneark. Ønsker du et regnskapsprogram kan du f.eks vurdere Visma. Bruker det selv i en stor bedrift der jeg jobber, men det kan lett tilpasses mindre foretak. Vet ikke hva slags bransje du driver i, men det finnes også regnskapsprogram som er tilpasset spesifikke bransjer som f.eks leger, håndverkere osv. Endret 6. januar 2005 av Peterman Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Pappa bruker et program som heter "Matrix." Han sier det er bra. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Pappa bruker et program som heter "Matrix." Han sier det er bra. Innbiller meg at det er særlig for eiendoms-administrasjon?? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Flyttes til ein litt bedre plass. Programvare Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 se her, digi.no sine " office konkurenter ": http://www.digi.no/php/nettjuvel.php?id=6613&uid=1002614 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå