SuperJan Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Det jeg lurer på er om disse passer sammen? Med nyeste BIOS selvfølgelig. Eller tjener jeg mest på å kjøpe det nye Epox og PC2700 RAM? Nå har jeg T-Bird 1400mhz.. Vil oppgradere for den støyen får meg til å klikke! Takk for svar... Jan-Sølve Lenke til kommentar
Danny Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 skal du ha et nytt hk så lønner nok kt333 koster ikke så mye mer en kt266a. Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Quote: Den 2002-06-10 12:29, SuperJan skrev:Nå har jeg T-Bird 1400mhz.. Vil oppgradere for den støyen får meg til å klikke! Dersom støyen er grunnen til å oppgradere, så er det en rimelig dårlig grunn. Kjøp heller en stillegående prosessorvifte, det må du ha på den nye prosessoren også. Kjøp heller en Alpha PAL 8045 med en 19dBa papst vifte, det er nok til å kjøle ned t-birden din. Mye billigere enn en oppgradering. Eventuelt kan du modifisere en Taisol CGK760 slik at du kan bruke en 80mm vifte på denne, det er diskutert i forumet tidligere. Lenke til kommentar
Ash Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Vel med tanke på at en Tbred kun er en "forminsket" XP (Palomino) så skal det nok funke. Du trenger 99% sikkert kun en bios oppgradering for at dette skal funke. Kan for den saks skyld hende at den allerede er støttet i den biosen du har idag. Det er liten vits å kjøpe et KT333 hovedkort da prosessoren ikke klarer å utnytte den ekstra minnehastigheten noe særlig allikevel. Sjekk med Epox om de har en bios oppdatering som støtter Tbred. Send evt support avd en mail og spør. Ryktet sier at Epox er et av de få selskapene som faktisk gidder å svare på mail så du kan jo være heldig. :razz: Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Vil T'bred funke med biosen min? Har et ASUS A7V-333 kort. Med den biosen jeg fikk med,pcn er en mnd gammal. Vil T'bred funke uten en bios oppdatering? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå