Bea85 Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Har en hp pavilion ze4200 fra før. Har tenkt å skifte denne ut, pga. at denne bråker for mye og blir veldig fort varm. 30GB blir også for lite. Liker veldig godt Packard Bell sin maskin: PB ENH5310 Er dette en bra maskin? Bør heller ikke vær for tung pga. at den er med meg til skolen hver dag. Kom gjerne med flere forslag! Lenke til kommentar
SHU Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Diamond View skjermen er forferdelig. Den gir alt for mye reflekser, er jo nesten som et speil. Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Masse krøll med PB maskiner. Eine eg har sett på har vert tilbake 3 ganger med forskjellige feil. Den andre er det noe krøll med USB portene på... Den saken der veier ca 3kg. Kommer ikkje under min deffenisjon av BÆRBAR..... Sjekk ut 1557 maskinene på Psdata og Netshop Lenke til kommentar
Dizk Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 eg har selv PB og må si eg liker diamond view skjermen. har ikkje vært noe krøll med maskina heller.. Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Packard Bell/Nec har ikke noe større feilprosent på sine maskiner enn andre produsenter. Recovery systemet er også genialt, 15 min så er du oppe å går på en clean install av windows. Lenke til kommentar
Karmacom Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Styr langt unna IMO. Den bråker den maskina der, har prøvd den. PB er det mye annenrangs hardware på. NVIDIA GeForce FX 5100 Go er eldgammelt GPU-kort. Sier seg selv når Elkjøp reklamerer med "utbyggbart minne" at de satser på å imponere folk de tror ikke vet hvor på-knappen på TV'en er en gang. Jeg mener, ALLE maskiner i dag har "utbyggbart minne" , bare å gjøre et sales-pitch poeng ut av det burde fortelle deg litt om hvilket nivå Elkøp ligger på i enten A: IT-kunnskap, eller B: Ærlighet Sorry for å være krass mot maskina, er ikke vondt/personlig ment mot noen som har PB og er fornøyde. Jeg bare synes det er å kaste pengene rett ut av vinduet, du får tilnærmet dobbelt så bra maskin for samme prisen i Centrino-baserte løsninger. ( Elkøp tilbudet er ikke en Centrino, støyer mye, blir fort varm og dårlig batteritid, landlorden her har en, og han har også hatt mye problemer med batteriet på den av feil. ). Karma Endret 12. januar 2005 av Karmacom Lenke til kommentar
Filla Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Har tenkt å skifte denne ut, pga. at denne bråker for mye og blir veldig fort varm Så derfor vil du kjøpe en ny bærbar med stasjonær CPU? Som trenger like mye kjøling og strøm som en stor stasjonær PC ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå