whoi Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 (endret) Last inn dette bildet i Photoshop e.l og lek litt med levels/kontrast osv så kan dette bli meget bra. Jeg lekte meg litt med the gimp, og tror jeg fikk det til å se litt friskere ut Edit: Ser at bildet har litt mer lillaskjær i seg på den andre pcen min. Det så ganske ålreit ut på laptopen Endret 14. januar 2005 av Blurpy Lenke til kommentar
F828 Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Litt anderledes kanskje, men det er dråper. Det er min minste datter som sitter bak glasset i dusjen. F828 Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Hehe, ser ut som om ho har sett et spøkelse. Lenke til kommentar
F828 Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Hehe, ser ut som om ho har sett et spøkelse. Takk takk takk.... hu sitter og ser på mora si... he he he... F828 1 Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Prøvd meg litt jeg og, ikke helt i fokus. Fikk et som var meget bra, men det var alt for mørkt til å kunne brukes. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 Kordan skal eg klare å ta gode dråpe bilder med mitt ixus 430? Lenke til kommentar
andersno Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Har prøvd meg litt jeg også, men gikk tom for tålmodighet før jeg fikk noen jeg var 100% fornøyd med... Lenke til kommentar
heia_lie Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 dette virker spennende, må prøve dette. hvordan gjør dere det med denne dråpen? bruker dere dråpeteller eller vannet fra springen eller? fortell Lenke til kommentar
whoi Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 dette virker spennende, må prøve dette. hvordan gjør dere det med denne dråpen? bruker dere dråpeteller eller vannet fra springen eller? fortell Jeg bruker bare krana på kjøkkenet til å lage dråper. Tar litt tid å få den til å dryppe og ikke bare renne da. Dråpene blir ikke så store heller. Så bare tar jeg masse bilder og håper på det beste Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 her mitt bidrag: Jaha? Hva ser vi på her, da? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Ser ut som et glass som renner over? =/ Lenke til kommentar
magio Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Prøvde meg litt jeg og nå, men det var dessverre ikke mye bateri igjen, så jeg kommer tilbake med bilder senere. Tror jeg fikk til et par bilder, har Ixus 500. Blir det bedre hvis jeg stiller på ISO hastigheten eller noe, for det så ut til at det ble litt vanskelig å få fokus. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 For å få rett fokus, fokuserer du først på noko som har lik avstand fra kameraet som det dråpen kjem til å ha, så tar du bildet. Lenke til kommentar
magio Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Hehe, tenkte jeg ikke på nei. Får prøve å ta noen bilder igjen nå Lenke til kommentar
schloemi Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 her mitt bidrag: Vannstråle som treffer en mini maglite.... det blir en veldig fin og jevn "krans" med vann hvis du har mag liten midt i sentrum av vannstrålen.... mag liter er vanntette derfor kan du også få ganaske kule lyseffekter som det her : (beklager rotete bakgrunn men bildene er ganske gamle og da la jeg ikke merke til slikt:)) Lenke til kommentar
magio Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Når jeg prøver å ta bilder nå, så blir de bare helt lyse. Ser ingenting, men når jeg ser på skjermen fra skrå vinkel så ser jeg det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå