Nautica Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Kan noen forklare enkelt (inn-med-teskje) hvordan man skal gå frem for å ta slike bilder? Jeg har nemlig prøvd, og det ble mildt sagt ikke vellykket Det finnes mange fine forklaringer tidligere i denne tråden,bare let litt Det tar mange prøv og feil bilder før det sitter,selv da må man knipse mange bilder. Hvis du nevner hva du har av kamera,objektiv og eventuell en ekstern blits kan jeg prøve å hjelpe deg. Lenke til kommentar
Luminos Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Kan noen forklare enkelt (inn-med-teskje) hvordan man skal gå frem for å ta slike bilder? Jeg har nemlig prøvd, og det ble mildt sagt ikke vellykket Det finnes mange fine forklaringer tidligere i denne tråden,bare let litt Det tar mange prøv og feil bilder før det sitter,selv da må man knipse mange bilder. Hvis du nevner hva du har av kamera,objektiv og eventuell en ekstern blits kan jeg prøve å hjelpe deg. Nikon D3000, 18-55 (har også et 50mm fastobjektiv), ingen eksternblitz her i gården Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg prøvde meg for første gang i dag. Jeg brukte 18-55 linsa som følger med 550d kameraet. Jeg prøvde å la dråpene lande på en oppned skål og en liten greie( som var altfor liten fant jeg ut). Kommentarer? Lenke til kommentar
amiljete Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Her er mitt bidrag! Hva synes dere? Lenke til kommentar
tmjr Skrevet 22. november 2010 Del Skrevet 22. november 2010 (endret) Måtte teste ut dette her når jeg fant denne tråden. Blir nok en del dråpebilder fremover, mye stilig å se. Utstyr: Canon EOS 7D og Sigma 150mm Macro linse (stativ, vask og dråper ifra kranen) Her er mine bilder : 1 2 3 4 Endret 22. november 2010 av tmjr Lenke til kommentar
mrdatacrash Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 (endret) Mitt dråpebilde:) brukte Auto-levels i PS, å da fikk jeg den Blåfargen på det som egentlig var hvitt, og likte det! Vanndråpe, i tallerken med Vann og Juice Endret 30. november 2010 av mrdatacrash Lenke til kommentar
naero Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Hva er poenget med så mange like bilder? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Må det være vanndråper, kan det ikke være dråper av drit eller et annet stoff? Lenke til kommentar
kentbj Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 (endret) Her er noen av mine forsøk. Ønsker gjerne tilbakemelding. Endret 12. januar 2011 av kentbj Lenke til kommentar
madzen Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Hallo =) Fine bilder alle sammen! Jeg poster to av mine og tar gjerne imot BK. Si gjerne hvilket bilde dere likte best Madzen Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Kan dere legge ut litt exif også? Tenkt å prøve ut litt, og kan da være gøy å se hva som lager hva her. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 13. januar 2011 Del Skrevet 13. januar 2011 Kan dere legge ut litt exif også? Tenkt å prøve ut litt, og kan da være gøy å se hva som lager hva her. På de første sidene av tråden er det noen greie guider på "hvordan gjør jeg dette" 1 Lenke til kommentar
ThePmPowner Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Her er mine beste bilder sålangt. (Veldig primitivt opplegg, men det fungerte! 1 Lenke til kommentar
Luminos Skrevet 27. mars 2011 Del Skrevet 27. mars 2011 Et av resultatene, første gangen jeg prøver. Var ikke så enkelt, hehe 1 Lenke til kommentar
uggabugga Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Mine første bidrag... Var gøy dette så det kan fort bli flere. Mange muligheter å prøve ut med lyssetting, vinkler, bakgrunn, tilsettningstoffer osv. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 Knipset i sommer når jeg lekte litt med vann! Første gang jeg tester det. Var ganske morro, så mulig det kommer flere etterhvert. Lenke til kommentar
H_Treider Skrevet 14. desember 2012 Del Skrevet 14. desember 2012 (endret) Tatt sammen med tre kamerater en stund tilbake EDIT: Exif fås opp på flickr. Ca. 1 sekund lukkertid, blitz på lav styrke, liten blender og litt opp på ISO'n Endret 14. desember 2012 av H_Treider 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå