Bjørnli Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 dette er min favoritt atm: Lenke til kommentar
Miamaria Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Hm, nå prøvde jeg å gjøre som det sto i en veiledning her, og forminsket bildet til 1024 pixel langs lengste kant trodde jeg, men dette ble litt rart? Uansett, jeg har tatt mine første dråpebilder i dag, siden jeg har fått meg fint stativ. Så får jeg testet å legge ut bilde med det samme. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Det var da flott, Miamaria. Fine farger og bra fanget, i og med du er ganske ny på det kameraet. Du kan gjerne ha bildet noe større ja, det er jo bare 28kb. Vet ikke hva slags red.program du bruker. (Men i PS setter jeg gjerne billedstørrelsen til 1024 på lengste side, og lagrer resize'n på kvalitet 8) RandiA Lenke til kommentar
Ranurnoj Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Her er et par av mine første dråpebilder, forandret litt på farger og brightness i PS. Brukte kaffe og vann når jeg tok disse. Lenke til kommentar
eriklovold Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) eksperimentert litt med dråper osv i dag tatt i vinduet i hybelen min tycks? nr 1. er et kronestykke på vei ned. nr 2. er millisekundet før vannet renner over glasset. Endret 2. oktober 2008 av Lovold Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Hei! Dette er sikkert ikke egentlig lov, men kunne noen lagt ut noen dråpebilder i høy oppløsning? Foretrekker helst 16:10-format. Grunnen til at jeg spør er at jeg trenger ett nytt bilde å ha som bakgrunn på maskina mi:) Takk! conflict Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Det var mye fine bilder her. Lenke til kommentar
AndyAndy Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Legger ut mine dråpe bilder også! Har ikke orket å fjerne støvet fra sensoren i PS. Edit: Dette er mitt aller første forsøk på dråpe bilde. Endret 1. januar 2009 av AndyAndy Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Poenget med å legge ut et bilde, når du bevisst ikke har lyst til å presentere det best mulig? Late unger.. Lenke til kommentar
AndyAndy Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 (endret) Poenget med å legge ut et bilde, når du bevisst ikke har lyst til å presentere det best mulig? Late unger.. Er litt lat av meg i jula Men tenkete at når jeg hadde valgt å kjøre kontrasten så høyt kunne det være en fin effekt. Mvh AndyAndy Endret 1. januar 2009 av AndyAndy Lenke til kommentar
eifoerde Skrevet 1. januar 2009 Del Skrevet 1. januar 2009 Mja... hiver meg på denne eg og.. Første forsøk.. Godt mulig det blir flere. Lenke til kommentar
Knutn91 Skrevet 2. januar 2009 Del Skrevet 2. januar 2009 Her er et av mine forsøk på dråpebilder. Fargene er endret i Photoshop. Selve bildet ble tatt i en kasserolle. Ôô Lenke til kommentar
schester Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 (endret) eit av mitt når eg prøvde me melk som har blitt tidlegare brukt her Endret 5. januar 2009 av schester Lenke til kommentar
katet Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Må vel legge inn eit lite forsøk eg å da.. EDIT: Bra jobb over her folkens Endret 6. januar 2009 av katet Lenke til kommentar
cookie007 Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Wiciwato: Nydelig bilde, hvordan fikk du "dråpen" til å se slik ut? Kjøpte meg nytt kamera i går, tenkte jeg skulle teste med noen dråpebilder.. Har bare redigert kontraster og gjort blåfargen klarere her er det jeg syns ble best! Vad tycks? PS: håper jeg lastet opp riktig, fikk ikke til å bare legge til bildet i innlegget... Endret 11. januar 2009 av cookie007 Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Et bilde jeg tok i byen, etter en ghetto-fotoshoot i byen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå