PyrionZ Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Da poster jeg to av de bildene jeg syntes ble best! Det med grønt vann er photoshoppa slikt, og det andre er ikke gjort noe med, annet enn ramma og navnet. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Etter en liten stund med testing og feiling var dette beste resultat idag: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Vet det er elendig, men et av mine beste hittil tror jeg. Tatt for noen måneder siden, tror jeg må leke meg litt med dråper igjen snart Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Lekte meg med dråper igår igjen Resultatet: Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Kva er den beste "væsken" å lage dråper av? Er det berre vatn som funker? og ting med lik konsistens som kaffi og liknandes? Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 6. september 2008 Del Skrevet 6. september 2008 Melk med konditorfarge likte jeg:) Lenke til kommentar
HazeyJane Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Utrolig stilige bilder mamama! Her kommer mine bidrag Lenke til kommentar
Eltviken Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Tar å slenger meg på denne her og. Vanskelig å beregne bildet med treig fokus på Hp M357 kompakt holdt dråpetelleren i ene handa og den fingeren på avtrekkeren. hehe men ja her er den, redigert i Photoshop selvsagt. Lenke til kommentar
lifetimeboy Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 dette ble mitt personelig beste idag. første gang jeg har prøvd dette, så mye forbedringspotensiale. Lenke til kommentar
lifetimeboy Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Etter en liten stund med testing og feiling var dette beste resultat idag: dette var veldig pent. hvordan bakgrunn har du her? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hei, tenkte å prøve meg selv på et dråpe bilde. men kunne trenge et lite spark i rett retning. jeg har heller lite peiling på kamera og det kan hende at mitt kamera ikke egner seg for slikt en gang. men hvordan går dere frem? Macro og så lav iso som mulig, vist det blir for mørt så stiller jeg opp iso til bilde blir klart/fint? Har dere også noen råd om fremgangs måte ville det vært fint. Har et Canon POWERSSX100. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Etter en liten stund med testing og feiling var dette beste resultat idag: dette var veldig pent. hvordan bakgrunn har du her? en fancy brun-aktig tskjorte med litt sånn typisk bakgrunnsmønster man bruker i studio osv. Lenke til kommentar
lifetimeboy Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Etter en liten stund med testing og feiling var dette beste resultat idag: dette var veldig pent. hvordan bakgrunn har du her? en fancy brun-aktig tskjorte med litt sånn typisk bakgrunnsmønster man bruker i studio osv. syke tid, da snakker vi kreativitet Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 kjøpte tskjorta for 25kr på ett lokalt lagersalg hvor de MÅTTE bli kvitt alt innen en viss tid elns Fin tskjorte når det er vasketag og fin til bakgrunner av enkelte ting Lenke til kommentar
hojohansen Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Lurer også litt på hvordan en skal gjøre for å få dette til... Prøvde litt men det ble ikke noe dråpe Lenke til kommentar
Eplekaka88 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Kom ned i same høgde som vatnet, slik at kameraet er retta rett mot dråpen. Få en bakgrunn... Lenke til kommentar
Miamaria Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Nå har jeg sett gjennom hele tråden her, det er jammen mange flotte bilder som er lagt ut! Men det er jammen mange som bare er borte også? Og hva betyr egentlig "user posted image" sitter jeg og lurer på nå. Det står mange av stedene det mangler bilde (men ikke alle). Fikk lyst til å prøve dråpebilder selv, blir spennende! Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Det har vel noe å gjøre med at bildene er såpass gamle at de som har lagt de ut har i senere tid fjernet dem. Kanskje for å ikke bruke opp opplastnings kapasisteten dems Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Ikke noe nyskapende eller kreativt fra meg heller nå, men det er hvertfall en dråpe. Ikke noe nye greier. Sitter ikke på foto-dataen nå så det er en nettversjon av bildet jeg legger ut. Oppdaterer med ukomprimert bilde i morgen Lenke til kommentar
Luddezor Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Mitt aller første dråpebilde og bilde i det hele tatt.. Fikk et nytt kamera til konfirmasjonen min.. Sony Alpha 300, er vel ikke noe bra kamera til noe profesjonelt bruk veit jeg men, dette fikk jeg altså ut av det. Tillegg til det ser jeg at var uheldig med vann som traff kameraet, gitt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå