Bjorhus Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Syntes dette var kult, vannet ser ut som d e skikkelig seingtflytende. Men sannt som du sier, litt uheldig bakgrunn :| Jeg brukte et pledd som jeg hang over noen stoler i bakgrunnen, syntes det fungerte fint. Kan være et tips Lenke til kommentar
pictureperfect Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Dette syns jeg var kult. Måtte prøve... red i ps. Justert lys/kontrast og lagt på uskarp maske.... Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg liker dette hvertfall. Er ikke bare en dråpe da.. Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Her er det opptil flere dråper Lenke til kommentar
ferik Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Her er det opptil flere dråper 6793571[/snapback] Likte bildet ditt velig godt, masse fine farger, hva er det du har tatt bilde av? Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Likte bildet ditt velig godt, masse fine farger, hva er det du har tatt bilde av? Takk for det. Det er faktisk en plomme som jeg slapp fra ca 30 cm høyde over en skål med vann. Deretter justerte jeg kontrasten ganske kraftig Endret 3. september 2006 av olar0701 Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 fulgt med denne tråden her..utrolig mange tøffe og flotte bilder her inne.. Så måtte bare prøve meg jeg og.. Lenke til kommentar
Runerebellion Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Prøver meg også på et dråpe bilde. Vet ikke om dette blei helt vellykket, så kom gjerne me tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Mitt beste så langt.... Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Nydelige bilder dere har av dråper! Blir helt fasinert. Nå kan ikke dette måle seg med noen av de andre som er lagt ut, men jeg bidrar alikevel. Er jo dråper dette også Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 Legger merke til at 90% av dråpebildene har nøyaktig samme vinkel. På skrå ovenfra og ned. Prøv noe nytt, så kan det bli spennende! Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Legger merke til at 90% av dråpebildene har nøyaktig samme vinkel. På skrå ovenfra og ned. Prøv noe nytt, så kan det bli spennende! 6945300[/snapback] Under? Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 Legger merke til at 90% av dråpebildene har nøyaktig samme vinkel. På skrå ovenfra og ned. Prøv noe nytt, så kan det bli spennende! 6945300[/snapback] Under? 6950201[/snapback] Legg en glassplate som dekker objektiv og kamerahus. np. Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Hvilken innstillinger og forhold skyter dere disse bildene....? Enten blir bildene mine for mørke, eller for uskarpe... Nå vil ikke jeg gi masse gratis reklame for denne personen, men bildet er dog veldig bra... http://www.deviantart.com/deviation/2262240/ Lenke til kommentar
psst Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Kjøpte meg et Nikon D50 igår, og siden dette er mitt første DSLR-kamera så vil jeg påstå at jeg er så fersk man kan bli når det kommer til slike bilder. Men dette er altså mine forsøk, fotografert i kjøkkenkummen Ser det kommer noe som ligner på støv på bildene så jeg antar at noe må renses. Får finne ut av det etterhvert Lenke til kommentar
Matias Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Mange fine bilder her. Har ikke kamera selv, men bare et forslag: Hva med å prøve dryppende stearin? Kanskje det blir tøft. Lenke til kommentar
Rideon76 Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 (endret) Sprayet vann på aluminiumsfolie og hengte det opp. Brukte ekstern blitz. Noe redigert i photoshop og en runde i neat image. Endret 1. oktober 2006 av Rideon76 Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 1. oktober 2006 Del Skrevet 1. oktober 2006 Mange fine bilder her. Har ikke kamera selv, men bare et forslag: Hva med å prøve dryppende stearin? Kanskje det blir tøft. 6964305[/snapback] Prøvd, og det funker ikke. Ihvertfall ikke for mitt vedkommende. Når det treffer vann, størkner det. Lenke til kommentar
b-urn Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Slenger meg på med et par dråpebilder.. skjønt for avvekslingen sin del, er disse tatt en stund etter "plasket" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå